Την Τρίτη 24 Απριλίου το νέο δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο του insurancewebinars.gr

Την Τρίτη 24 Απριλίου 2018 και ώρες 17.00-19.00 θα διεξαχθεί το νέο διαδικτυακό σεμινάριο του insurancewebinars.gr, με ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον θέμα που αφορά όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και έχει τίτλο «DIGITAL MARKETING: Μια λύση στο κλασσικό πρόβλημα εξεύρεσης & προσέγγισης υποψήφιων πελατών». Εισηγητής του webinar είναι ο κ. Χανός Γιώργος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Τo webinar όπως κάθε φορά είναι εντελώς δωρεάν για όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές χάρη στους Χορηγούς Επιμόρφωσης, που είναι οι εταιρείες GLASSDRIVE, ΟΡΙΖΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, QUDOS HELLAS LTD και BETTER LIFE Ασφαλιστικές Υπηρεσίες.

Για να συμμετέχετε στο webinar αρκεί μια δωρεάν εγγραφή στο http://insuranceinnovation.gr/seminars/digital-marketing-mia-lysi-sto-klassiko-provlima-exevresis-prosengisis-ypopsifion-pelaton/.

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Το webinar έχει ως στόχο, οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν ολοκληρωμένη αντίληψη για την έννοια του ψηφιακού marketing και για τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα τεχνολογία, ώστε να βελτιστοποιήσουν την ηλεκτρονική τους παρουσία, στο πλαίσιο είτε του after sales είτε της εξεύρεσης νέων υποψήφιων πελατών.

Θεματολογία

  • Τι σημαίνει Digital Marketing και πως μπορεί να εφαρμοστεί από έναν μεμονωμένο παραγωγό ασφαλίσεων;
  • Ποια είναι τα εργαλεία του Digital Marketing και ποιες οι νέες πηγές εξεύρεσης υποψήφιων πελατών;
  • SEO, πώς μπορεί να εφαρμοστεί στη δική μας περίπτωση;
  • Social Media και Blog σε περιβάλλον web2 και web3.
  • Εργαλεία του Facebook και του Linkendin. Μέτρηση της απόδοσης των Social Media.
  • Η χρήση των hashtag.
  • Ποιοι είναι οι Millenials και πως συμπεριφέρονται καταναλωτικά;
  • Τι είναι τα testimonials; Πως ενσωματώνονται στα Social Media;
  • Πως θα πρέπει να γίνει η προσέγγιση υποψήφιων πελατών που προκύπτουν από τις νέες πηγές; Τι είναι το teasing;
  • Πώς να χτίσετε το δικό σας, προσωπικό brand.

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή

Ο Γιώργος Χανός είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού. Πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών της Νομικής Σχολής Αθηνών με κατεύθυνση στην Επικοινωνία. Έχει διατελέσει Διευθυντής Εκπαίδευσης Β. Ελλάδας σε μεγάλο χρηματοοικονομικό όμιλο και Διευθυντής στο Ινστιτούτο Τουριστικής Ανάπτυξης Μακεδονίας της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής. Έχει πραγματοποιήσει πάνω από 1.000 σεμινάρια με περισσότερες από 16.000 εκπαιδευτικές ώρες ως Εισηγητής σε Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης και εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Επιστημονικός Συνεργάτης στα ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, Επιστημονικός υπεύθυνος και συγγραφέας σε Website του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής από το Ε.ΚΕ.ΠΙΣ. για τα αντικείμενα marketing, management, χρηματοοικονομικά, ασφαλιστικά, πωλήσεις και επικοινωνία. Τακτικό μέλος του Ινστιτούτου Εκπαίδευσης και της ΕΕΔΕ, μέλος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης. Τα τελευταία 18 χρόνια έχει συνεργαστεί με πολλές επώνυμες επιχειρήσεις στο σχεδιασμό και την υλοποίηση πάνω από 250 επιχειρηματικών projects. (Marketing Plans, Sales Action Plans, Recruiting και Training Projects). Συνεργάζεται με το ΕΙΑΣ από το 2006.

One comment

  1. Το digital marketing είναι μια αναγκαία πλέον λειτουργία για την αποτελεσματική προώθηση των ασφαλιστικών υπηρεσιών. Η επιτυχημένη αξιοποίηση του προυποθέτει, μεταξύ των άλλων, και την κατανόηση του πως το διαδίκτυο μπορεί να δώσει ώθηση στις εργασίες των ασφαλιστών. Η δημιουργία αναγνωρισιμότητας και το χτίσιμο αξιοπιστίας από την πλευρά του ασφαλιστή είναι οι προυποθέσεις για την δημιουργία sales leads. Συνεπώς η συνολική online παρουσία του ασφαλιστή θα πρέπει να προσανατολιστεί σε αυτούς τους δύο επικοινωνιακούς στόχους.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*