Groupama Ασφαλιστική: 33% μείωση λειτουργικού κόστους με Printing Management από την Cognity

Η Cognity υλοποίησε με επιτυχία το  Printing Management της Groupama Ασφαλιστικής. Μέσω του έργου η ασφαλιστική πέτυχε τους στόχους της για μείωση κόστους, πλήρη αυτοματοποίηση διαδικασιών, ολοκληρωμένη παρακολούθηση και αυξημένη ευελιξία κατά τη δημιουργία και την εκτύπωση προσωποποιημένων εγγράφων για τους πελάτες της.

H Cognity επιλέχθηκε από την Groupama Ασφαλιστική μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας, όπου ξεχώρισε από τον ανταγωνισμό εξαιτίας της μακράς εμπειρίας της στο CRM & Cx και της εξειδικευμένης γνώσης της στο Omni-Channel Customer Engagement. Η Cognity, κατανοώντας τις εξελιγμένες ανάγκες της Groupama Ασφαλιστικής, επέλεξε για την υλοποίηση του έργου την best-of-breed, νέας γενιάς, λύση Customer Communications & Engagement της Ecrion.

Η Cognity ολοκλήρωσε την πρώτη φάση του έργου, δημιούργησε τη βασική υποδομή και τις νέες διαδικασίες Printing και Customer Communications Management (CCM), παρήγαγε μια σειρά κρίσιμων προσωποποιημένων εγγράφων της Groupama Ασφαλιστικής και έφερε αποτελέσματα από την 1η μέρα λειτουργίας.

Όπως δήλωσε ο κ. Παπαθανασίου, Διευθυντής Πληροφορικής της Groupama Ασφαλιστικής: «Ξεκινήσαμε το έργο αυτό με στρατηγική να μειώσουμε το λειτουργικό μας κόστος και παράλληλα να κάνουμε τη διαφορά στην εμπειρία του πελάτη. Επιλέξαμε την καινοτόμα λύση της Ecrion και την Cognity για την υλοποίηση του έργου. Είχαμε μια εξαιρετική συνεργασία και υλοποιήσαμε ένα επιτυχημένο έργο σε χρόνο ρεκόρ. Η μείωση λειτουργικού κόστους υπολογίζεται στο 33%».

Η Cognity αυτή τη στιγμή υλοποιεί τη 2η φάση του έργου, κατά την οποία η πλατφόρμα της Ecrion θα επεκταθεί σε πλειάδα νέων, σύνθετων και interactive εγγράφων, καθώς επίσης σε νέες διαδικασίες CCM και κανάλια (Web, Push, Email, SMS), εκσυγχρονίζοντας την εμπειρία του πελάτη με τη Groupama Ασφαλιστική.

Η Ecrion αντιπροσωπεύεται από την Cognity, για την Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή. Παράγει καινοτόμες λύσεις Customer Communications & Engagement για οργανισμούς που θέλουν να δημιουργήσουν αυθεντικές, προσωποποιημένες, 1-προς-1 επικοινωνίες με τους πελάτες τους μέσα από πολλαπλά κανάλια επαφής (omni-channel). Είναι μια σύγχρονη, επεκτάσιμη και ισχυρή πλατφόρμα που υποστηρίζει μεγάλο όγκο on-demand, batch και interactive επικοινωνιών.

Περισσότερες πληροφορίες για την Cognity στο www.cognity.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Συμπληρώστε το αποτέλεσμα *