Οι online επαφές αποκτούν όλο και περισσότερους οπαδούς

Οι Online εμπορικές πράξεις σε ό,τι αφορά τις ασφάλειες φαίνεται να τραβούν όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον των πελατών, σύμφωνα με νέα έρευνα που διηξήχθη πάνω στο θέμα αυτό. Tο Ινστιτούτο IBM ανέφερε ότι για την Επιχειρηματική Αξία σημαντικά είναι η Εμπιστοσύνη, η Διαφάνεια και η Τεχνολογία, παρά ταύτα η μελέτη έδειξε ότι ακόμα και τώρα οι πελάτες επιζητούν την διαπροσωπική επαφή με τους ασφαλιστές τους.
Τα αποτελέσματα της εν λόγω μελέτης έδειξαν ότι ενώ οι ασφαλιστικές μπορούν να θεωρούν το διαδίκτυο ως ένα βιώσιμο μέσο για πληροφόρηση ή ένα τρόπο για την διαχείριση αιτημάτων ρουτίνας, θα πρέπει ωστόσο να χρηματοδοτούν και να στηρίζουν τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών και τα εμπορικά δίκτυα των πρακτόρων τους με σκοπό να διατηρήσουν όλη την πελατεία τους. 
Ως παράγων επιλογής χαρακτηρίστηκε η τιμή, αλλά και όχι ως το μοναδικό στοιχείο ανταγωνιστικότητας.
Η πληροφορία καθώς και οι συμβουλές από συγγενείς ομάδες χαρακτηρίστηκαν πολύ σημαντικές, παρά ταύτα οι ασφαλιστικές δείχνουν να φοβούνται τους πελάτες που ανταλλάσσουν πληροφορίες μεταξύ τους. Η υποστήριξη και προαγωγή των διαδικτυακών κοινωνικών φόρουμ, μπορεί να κλείσει την ψαλίδα αυτή, σύμφωνα με την ίδια έρευνα. Ο συνδυασμός αποτελεσματικότητας και διανομής πληροφορίας καθώς και η εμπιστοσύνη είναι οι πλέον σημαντικοί παράγοντες.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*