Μπαμ!!!!! Τράκαρες. Και τώρα;

Τρακάρεις. Μάλλον είναι η πρώτη σου φορά. Σύμφωνα με δικά μας στοιχεία, στις 13.050 από τις 16.271 περιπτώσεις, οι εμπλεκόμενοι στο ατύχημα ήταν «πρωτάρηδες».

Δεν έχεις ιδέα τι πρέπει να κάνεις. Πρέπει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να χωνέψεις ότι έτυχε σε σένα. 2 στους 10 τρακάρουν. Και εσύ είσαι ένας από τους 2. Πρέπει να πάρεις γρήγορα αποφάσεις. Αλλά έχεις τόσες ερωτήσεις! Μπορείς να μετακινήσεις το αυτοκίνητο; Μπορείς να φύγεις; Τι πρέπει να κάνεις και -ακόμη σημαντικότερο- τι δεν πρέπει να κάνεις;

Λυπούμαστε εκ μέρους όλης της ασφαλιστικής αγοράς, αλλά μέχρι σήμερα, όλες αυτές τις απορίες έπρεπε να τις αντιμετωπίσεις μόνος σου. Μιλούσες με την Οδική Βοήθεια, όχι την ασφαλιστική σου, και περίμενες 45 λεπτά στον δρόμο -αυτός είναι ο μέσος χρόνος άφιξης της Φροντίδας σε όλη την Ελλάδα. Ποια φροντίδα; Τι νομίζεις ότι έκανε αυτός ο άνθρωπος; Σου ζητούσε το όνομά σου, δεκάδες στοιχεία -που θα έπρεπε να γνωρίζει ήδη- και έβγαζε φωτογραφίες.

Για πρώτη φορά, θα μιλήσεις με την Hellas Direct, την ασφαλιστική σου, τη στιγμή του ατυχήματος. Πριν σκεφτείς οτιδήποτε, θα μας καλέσεις στο 212 222 9900, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Θα μιλήσεις με έναν δικό μας άνθρωπο στην Hellas Direct. Ξέρει το όνομά σου. Είναι εκπαιδευμένος, έχει εμπειρία, έχει αντιμετωπίσει κάθε επείγουσα και μη κατάσταση.

Θα σου πει αν πρέπει να μείνεις ή να φύγεις, αν μπορείς να κινήσεις το αυτοκίνητό σου ή όχι και τι πρέπει να (μην) κάνεις. Μέσα από τη βάση δεδομένων της Υ.Σ.Α.Ε. μαθαίνει επί τόπου αν αυτός με τον οποίο τράκαρες είναι ασφαλισμένος (και σε ποια εταιρία). Μέσω του κέντρου Πληροφοριών HIC μπορεί να δει ακριβώς πότε αρχίζει και τελειώνει το συμβόλαιό του. Και από την εμπειρία του, ξέρει πόσο συνεργάσιμη θα είναι η ασφαλιστική του και τι ακριβώς πρέπει να κάνει για να γίνουν όλα άμεσα.

Από το πρώτο λεπτό θα κρίνει αν πρέπει να στείλει κάποιον εκεί για την πραγματική φροντίδα ατυχήματος. Σε 9 στις 10 περιπτώσεις, δε χρειάζεται. Τι σημαίνει αυτό; Ότι τη 1 αυτή φορά, ο κατάλληλος άνθρωπος θα φτάσει δίπλα σου πολύ πιο γρήγορα.

Εμείς αναλαμβάνουμε τα πάντα από τη στιγμή του ατυχήματος για να γλιτώσεις εσύ τη γραφειοκρατία. Μέσα σε 10 λεπτά μπορείς να φύγεις. Και έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία της αποζημίωσης!

Θέλουμε να γνωρίζουμε από την πρώτη στιγμή τι έχει συμβεί, ώστε να καταγράψουμε σωστά όλες τις λεπτομέρειες, να εκμηδενίσουμε τις πιθανότητες απάτης, και, κυρίως, να επισκευάσεις το αυτοκίνητό σου το συντομότερο, ακόμη και την ίδια μέρα!

Σκέψου να αποζημιωθείς τη στιγμή του ατυχήματος! Αυτός είναι ο στόχος μας.

Γι’ αυτό μιλάς με εμάς -όχι με μεσάζοντες- κάθε φορά που μας χρειάζεσαι. Για να ξέρεις από τη στιγμή του ατυχήματος ποια είναι τα επόμενα βήματα. Για να αποζημιωθείς όχι μέσα σε μερικές εβδομάδες αλλά μέσα στο πρώτο 24ωρο.

Υ.Γ. Καθένας από τους 16.271 πελάτες που έχουμε αποζημιώσει τα τελευταία 5 χρόνια, μας έδωσε ένα μάθημα. Κάθε υπόθεση μας βοήθησε να αναθεωρήσουμε όλη τη διαδικασία για τη φροντίδα ατυχήματος και να την αλλάξουμε. Ένα μεγάλο ευχαριστώ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*