«Καθαρά» συμβόλαια χωρίς ψιλά γράμματα για την ασφάλιση των επιχειρήσεων

Ο γνωστός επιχειρηματίας Alexi Andriotti μετά από πρόσκληση του iw καταθέτει την εμπειρία του σχετικά με την ασφάλιση των επιχειρήσεων και την κάλυψη των κινδύνων, όπως επίσης και τα συμπεράσματα που αποκόμισε από τη συναλλαγή με την ασφαλιστική του εταιρία σε μια «κρίσιμη» ώρα. Παράλληλα, προτείνει προς τους ασφαλιστές ευελιξία προγραμμάτων και ευκρινέστερα συμβόλαια.
 iw? Πώς κρίνετε την παροχή υπηρεσιών – αποζημίωσης – από την ασφαλιστική σας εταιρία για τις
ζημιές που έγιναν στην επιχείρησή σας;
Α.Α.:  Η Εταιρία μας έμεινε απόλυτα ικανοποιημένη από την ταχύτητα και το γρήγορο αποτέλεσμα καθώς και τον υψηλό επαγγελματισμό που έδειξαν οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι. Σε διάστημα 24 ωρών, το τμήμα αποζημιώσεων και οι εμπειρογνώμονες, προχώρησαν στην καταγραφή των ζημιών που υπέστη το κατάστημα. Μέσα από ένα κλοιό δυσμενών παραγόντων μπορέσαμε και υπερπηδήσαμε τα όποια εμπόδια.
 iw? Η αποζημίωση ολοκληρώθηκε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα;
Α.Α.: Το κατάστημά μας υπέστη ολική καταστροφή το βράδυ της Δευτέρας,
8 Δεκεμβρίου Την Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου ολοκληρώθηκε η διαδικασία αποζημίωσης για το σύνολο των ζημιών που προκλήθηκαν (εμπορεύματα, επίπλωση, ηλεκτρονικός εξοπλισμός).
Η εξυπηρέτηση ήταν άμεση και επισπεύσανε όλες τις διαδικασίες. Πραγματικά ευχαριστήσαμε και δημοσίως όλους τους υπεύθυνους για την αποτελεσματικότητα των ενεργειών τους.
 iw? Η μέριμνά σας να είστε καλυμμένοι ασφαλιστικά σας βοήθησε στη συνέχιση της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας;
Α.Α.: Σαφώς και μας βοήθησε. Ήταν μία κάλυψη των αναγκών, μια οικονομική εξασφάλιση στην περίπτωση ολικής απώλειας για εμάς. Υπήρξε πολύτιμη βοήθεια κάνοντας τη ζωή μας πιο εύκολη, σ’ αυτό το πλήγμα που δεχθήκαμε.
 iw? Σκέπτεστε να επεκτείνετε την ασφαλιστική σας κάλυψη και σε άλλους τομείς της επιχειρηματικής ή προσωπικής σας δραστηριότητας;
Α.Α.: Ναι, εφόσον τα προγράμματα μας εξασφαλίζουν πραγματικά και παράλληλα το κόστος είναι χαμηλό. Βέβαια πάντα με την προϋπόθεση πως μπορούμε να τα εντάξουμε στα πάγια έξοδά μας και στηρίζονται σε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες.
 iw? Tι συμβουλεύετε άλλους επιχειρηματίες να πράξουν, ιδιαίτερα σε περιόδους οικονομικής κρίσης;  
Α.Α.: Μια κρίση δεν είναι πάντα κάτι φοβερό και δεν σημαίνει πάντα το τέλος. Θεωρώ πως η οικονομική κρίση σίγουρα έχει εξαπλωθεί σε όλους τους τομείς, γι’ αυτό και δημιουργούνται νέες ανάγκες και οι επιχειρήσεις θα πρέπει να στρέφονται προς την ασφάλιση. Προκειμένου όμως ν’ αντέξουμε αυτή την οικονομική κρίση, ας στηριχθούμε όλοι στο ανθρώπινο δυναμικό και συνεπώς στο ανθρώπινο κεφάλαιο που έχουμε δυνατότητα να δημιουργήσουμε.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*