Η Νέα Εμπειρία: Το συνέδριο μεσιτών και πρακτόρων της ΑΧΑ (φωτό IW)

Του Νίκου Σακελλαρίου

Καινοτομώντας για μία ακόμη φορά απέναντι στους συνεργάτες της και στους  πελάτες της, η AXA Ασφαλιστική διάλεξε ένα βιομηχανικό χώρο στο Ρουφ (το ART Gallery)  για να περάσει τα δικά της μηνύματα. «Η ζημιά για τις περισσότερες ασφαλιστικές είναι μία τυπική διαδικασία.  Φάκελοι, πραγματογνωμοσύνες, αποζημιώσεις.

Για την AXA, η ζημιά είναι μία πρόκληση  για να ικανοποιήσουμε πρώτα τον Άνθρωπο» ήταν το προοίμιο μίας παρουσίασης των βασικών θέσεων της εταιρείας.  Μίας παρουσίασης που διανθίστηκε με θεατρικά μονόπρακτα τα οποία έδειχναν πως ζημιές από πλημμύρες και πυρκαγιές μπορούν να γίνουν ευκαιρίες για  αναθεώρηση ανθρώπινων σχέσεων και βήματα προόδου.  Ο άνθρωπος που πλημμυρίζει το σπίτι του από μία σπασμένη σωλήνα και περιμένει μία συνάντηση, ο επιχειρηματίας που χάνει το εμπορευμά του από μία πυρκαγιά βρίσκονται  από τον πανικό στην ηρεμία και στην ικανοποίηση γιατί η ασφαλιστική τους λειτούργησε άμεσα και ικανοποίησε εξίσου άμεσα τις ανάγκες τους.

Οι θέσεις και οι ενέργειες της εταιρείας

Στην συνέχεια των θεατρικών μονόπρακτων, ο διευθύνων σύμβουλος της AXA, κ. Ερρίκος Μοάτσος μιλώντας σε ένα ακροατήριο 200 πρακτόρων και μεσιτών συνεργατών της εταιρείας, έθεσε  τις βασικές αρχές  της AXA Ασφαλιστικής.

«Βλέπουμε πρώτα τον Άνθρωπο και μετά τον Πελάτη.  Η ‘στιγμή’ που δρούμε είναι η ζημιά που καλούμε να αντιμετωπίσουμε» τόνισε χαρακτηριστικά και συνέχισε με παραδείγματα για τις δράσεις της AXA.

«Στις πλημμύρες στη Μάνδρα ορίσαμε την αυτόματη προκαταβολή», δήλωσε.

Η AXA Aσφαλιστική  καθιέρωσε την ‘εξ αποστάσεως πραγματογνωμοσύνη’ για τις ζημιές αυτοκινήτου και επεκτείνει την εξ’ αποστάσεως πραγματογνωμοσύνη και για τις ασφαλίσεις περιουσίας.  Έχει προχωρήσει στις ‘επισκευές με εγγύηση’ και την άμεση αποζημίωση.

Έμφαση στην Πρόληψη

Στην Υγεία καθιερώνει το προληπτικό ‘τσεκ ιν’  το οποίο έχει απλοποιημένη διαδικασία και όσοι ασφαλισμένοι το κάνουν έχουν χαμηλότερα ασφάλιστρα.

Στον κλάδο αυτοκινήτου, η AXA  προσέφερε την διαδικασία AXA Driving Academy της οποίας  όποιοι παρακολουθήσουν τα μαθήματα θα έχουν επίσης  καλύτερο ασφάλιστρο. Επίσης προχωρά και το πρόγραμμα AXA Drive 2.

Eπιχειρηματικές ασφαλίσεις και συμβουλές

Στα πλαίσια της ενθάρρυνσης της  επιχειρηματικότητας και ειδικά της νεανικής επιχειρηματικότητας, η AXA  δημιουργεί τμήμα δωρεάν συμβουλών για τις μικρές επιχειρήσεις. ‘Πρόκειται για ένα risk tool’  όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Μοάτσος.

Kλάδος Περιουσίας

Στον κλάδο περιουσίας προσφέρει ειδικό  σύστημα παρακολούθησης για την καταγραφή ζημιών ή διαρρήξεων στα σπίτια  εν απουσία του ιδιοκτήτη και της οικογένειάς του.

Επικοινωνία Συνεργατών – Αξιολόγηση από τους πελάτες

Η AXA προσφέρει την πλατφόρμα ‘my AXA’  για να επικοινωνεί με τους συνεργάτες της  και  καθιερώνει από σήμερα την διαδικασία ηλεκτρονικής αξιολόγησης από τους πελάτες της .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*