Βελτίωση υπηρεσιών «βλέπουν» στις διατάξεις του πολυνομοσχεδίου οι εταιρείες οδικής βοηθείας

Του Νίκου Σακελλαρίου

Η ψήφιση του πολυνομοσχεδίου από τη Βουλή απελευθερώνει το επάγγελμα και διορθώνει τις όποιες στρεβλώσεις είχαν δημιουργηθεί με τον νόμο του 2008, επισήμαναν στο IW στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κλάδος είχε κάνει lobbying στις Βρυξέλλες για αρκετά χρόνια προκειμένου να αρθούν διατάξεις που το μετέτρεπαν σε «κλειστό» το επάγγελμα. Γενικότερα, οι μεγάλες ξένες πολυεθνικές θεωρούν ότι πλέον θα κινηθούν καλύτερα στην Ελλάδα προσφέροντας καλύτερες υπηρεσίες στους ασφαλισμένους, ενώ ανοίγεται και ο δρόμος για συνεργασίες με μικρές τοπικές εταιρείες πάνω στη βάση της αμοιβαιότητας. Οι μικρότερες εταιρείες θα μπορούν εύκολα να συνάψουν συνεργασίες με άλλα σχήματα για να γίνουν πιο ανταγωνιστικές και να προσφέρουν υπηρεσίες σε μέρη που δεν έχουν κάλυψη.

Μοναδικό ίσως ερωτηματικό, σύμφωνα με τα στελέχη της αγοράς οδικής ασφάλειας, είναι η υποχρέωση εξυπηρέτησης του καταναλωτή σε διάστημα «1 ώρας» από την στιγμή που έγινε η κλήση. Λόγω της γεωγραφικής κατάστασης της Ελλάδας αλλά και των ιδιαζόντων συνθηκών στα μεγάλα αστικά κέντρα (ιδιαίτερα Αθήνα- Θεσσαλονίκη) , το χρονικό όριο της μίας ώρας ίσως να μην είναι εφικτό. «Μία απεργία στα ΜΜΜ, ένα έκτακτο περιστατικό στους αστικούς δρόμους, μία διαδήλωση, μπορούν εύκολα να ανατρέψουν το χρονικό όριο της 1 ώρας» μας δήλωσαν χαρακτηριστικά.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*