Generali: Ψηφιοποιημένες όλες οι εργασίες των συνεργατών με το ONE View

Του Νίκου Σακελλαρίου

Με στόχο να είναι πλήρως ψηφιοποιημένες (digitalized) και αυτοποιημένες οι  εργασίες των συνεργατών σε όλους τους κλάδους ασφαλίσεων που δραστηριοποιείται μέσα στους επόμενους 6 μήνες κινείται η Generali στην Ελλάδα.

Ο ιταλικός πολυεθνικός κολοσσός στην Ελλάδα  έχει ξεκινήσει το portal ONE VIEW εδώ και δύο χρόνια στον κλάδο αστικής ευθύνης αυτοκινήτου και πρόσφατα προχώρησε στην εισαγωγή και διεκπεραίωση όλων των εργασιών μέσω του portal και στους κλάδους υγείας και ζωής.  Πρόκειται ίσως για την μεγαλύτερη εγχώρια επένδυση της Generali η οποία χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία μίας ομάδας 15 συνεργατών απλοποίησε όλες τις διαδικασίες έκδοσης συμβολαίων.

Ο στόχος της λειτουργίας του νέου portal είναι η πρόσφορά νέων υπηρεσιών τεχνολογίας σε όλους τους συνεργάτες  κατά τέτοιο τρόπο ώστε κάθε συνεργάτης να έχει ‘άμεσο underwriting’ στα συμβόλαιά του. Έτσι αποφεύγονται οι καθυστερήσεις των εγκρίσεων συμβολαίων, η γραφειοκρατία και γενικότερα να προσφέρονται άμεσα οι καλύτερες δυνατές υπηρεσίες προς τους συνεργάτες της και τους πελάτες της.  Κάθε συνεργάτης της Generali μέσω του portal κάνει όλη την δουλειά στο γραφείο του και απλοποιεί τη διαδικασία έκδοσης συμβολαίου χωρίς πολλά τηλεφωνήματα και γραφειοκρατία.

Η επέκταση της χρήσης του portal Οne View από τον Οκτώβριο και στον κλάδο υγείας έχει μεγιστοποιήσει την διευκόλυνση έκδοσης συμβολαίων και έχει μεγιστοποιήσει την παραγωγή ‘λύνοντας τα χέρια ‘ των συνεργατών της και απλοποιώντας τις διαδικασίες.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*