ΕΑΕΕ: Φέρνει μέτρα για την ενίσχυση του κλάδου

Του Νίκου Σακελλαρίου

Έμφαση στην πρόληψη, τόνωση στη νεανική επιχειρηματικότητα, risk management και καταπολέμηση του χρηματοοικονομικού αναλφαβητισμού είναι μερικοί από τους νέους στόχους που θέτει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος για να  προωθήσει την ασφαλιστική συνείδηση και να δημιουργήσει ευρύτερα ενημερωμένους πολίτες σχετικά με όρους επιχειρηματικότητας, οικονομίας και ασφάλισης.

Ανάμεσα στα μέτρα που προανήγγειλε ο πρόεδρος της ΕΑΕΕ Δημήτρης Μαζαράκης  είναι η δημιουργία πυλωτικού διαδραστικού προγράμματος ανάμεσα σε 15.000 μαθητές δημοτικών και γυμνασίων.

Οι μελλοντικές αυτές δράσεις εντάσσονται μέσα στο ευρύτερο πλαίσιο κινήσεων της ΕΑΕΕ το οποίο βασίζεται σε 5 άξονες: Η πρώτη κίνηση αφορά την έναρξη του Ενιαίου Μητρώου Ασφαλιστών στις αρχές του 2018 – «Μια κίνηση που θα βοηθήσει να δούμε το ακριβές μέγεθος της αγοράς και των επαγγελματιών της», σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης. Η δεύτερη κίνηση αφορά τις επαφές και την τακτική επικοινωνία που έχει καθιερώσει η ΕΑΕΕ με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ώστε να αντιμετωπίζονται τα προβλήματα που υπάρχουν στις σχέσεις με τους καταναλωτές.

Η 3η κίνηση είναι η δημιουργία δεικτών κόστους υπηρεσιών υγείας -«Μέχρι το τέλος 2018 θα έχουμε τα πρώτα στοιχεία, δήλωσε ο κ. Μαζαράκης-, ενώ η 4η κίνηση θα είναι η διεύρυνση του θεσμού φιλικού διακανονισμού αυτοκινήτου με την ένταξη και των ΕΠΥ αλλά και εταιρειών που δεν συμμετέχουν.

Επίσης θα περιληφθούν και συνεργασίες με τις εταιρείες οδικής βοήθειας προκειμένου να καθοριστούν οι ελάχιστες προδιαγραφές και οι καλύψεις που προσφέρουν. Ιδιαίτερη σημασία, τέλος, έχει η δημιουργία της μεσολάβησης (ΟΠΕΜΕΔ) για την επίλυση διαφορών προκειμένου να εξοικονομείται χρόνος και να μειώνονται οι τριβές.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*