Ασφαλής και αποτελεσματική Οδική Βοήθεια: Τα σημαντικά «μυστικά» που κάνουν τη μεγάλη διαφορά

Η Οδική Βοήθεια είναι καλό να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των Ασφαλίσεων Αυτοκινήτου και, πρωτίστως, να συνειδητοποιείται ως απολύτως αναγκαία από τους οδηγούς και τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, καθώς και από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, που καλούνται να διαχειρίζονται σωστά τα ασφαλιστικά συμφέροντα των πελατών τους και να προνοούν γι’αυτά.  Η Οδική Βοήθεια προσφέρει ουσιαστικές λύσεις μεγάλης αξίας στους οδηγούς και στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, ενώ πολλές φορές οι παρεμβάσεις της μας διευκολύνουν πολύ, αλλά και σε απευκταία ατυχήματα σώζουν ανθρώπινες ζωές. Σε αυτή την έννοια, όλοι οι συμβαλλόμενοι στην ασφάλιση χρειάζεται να τη διατηρούν ψηλά στις προτεραιότητες και στα ενδιαφέροντά τους, αφού η αξία των λύσεων που μας προσφέρει είναι πολύ υψηλή.

Το καινοτόμο σεμινάριο «Ασφαλής και αποτελεσματική Οδική Βοήθεια: Τα σημαντικά “μυστικά” που κάνουν τη μεγάλη διαφορά», που θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη Δευτέρα 20 και την Τρίτη 21 Νοεμβρίου, 16:00-19:45, στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος), εξετάζει και αναλύει την παροχή Οδικής Βοήθειας προς τους πελάτες με μια πολυσχιδή προσέγγιση. Εκείνης του πελάτη που τη χρειάζεται, του διοικητικού στελέχους και του υπαλλήλου που τη σχεδιάζουν, την οργανώνουν και τη λειτουργούν, του οδηγού που τελικώς θα προσφέρει την εξυπηρέτηση και του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή που μπορεί να συμμετέχει σε σημεία του όλου κύκλου της.

Στο 8ωρο σεμινάριο εξηγούνται η κοινωνική σημασία της Οδικής Βοήθειας, οι υπηρεσίες που προσφέρει, η δομή και η οργάνωσή της, ενώ αναπτύσσονται οι κατάλληλες τεχνικές αντιμετώπισης των ατυχηματικών περιστατικών. Επίσης, αναπτύσσονται εκείνες οι μέθοδοι που βοηθούν το διοικητικό προσωπικό εταιρειών Οδικής Βοήθειας να διαχειριστεί με επάρκεια, συστηματικά και έγκαιρα, προκύπτουσες δύσκολες καταστάσεις, αντικειμενικές και ανθρώπινες, πραγματικές ή συναισθηματικές.

Το σεμινάριο εμπεριέχει άριστες διεθνείς πρακτικές, έχει δε πραγματοποιηθεί αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια στο εξωτερικό, τόσο στην Ευρώπη (ΜΜΑ, ADAC κ.α.) όσο και στην αγορά των ΗΠΑ (ΑΑΑ, NAC, Georgia Roadside Assistance) και του Καναδά (CIBC Auto Club, Toronto), όπου θεωρείται ιδιαίτερα ελκυστικό, χρηστικό και αποτελεσματικό.

Αναλυτικά η θεματολογία του σεμιναρίου έχει ως εξής:

  • Γιατί Οδική Βοήθεια; Τα μεγέθη, τα περιστατικά, οι ανάγκες, οι λύσεις
  • Γιατί ψηλά στις ασφαλιστικές προτεραιότητες; Η αξία της Οδικής Βοήθειας και τα οφέλη της υπέρ του κοινωνικού συνόλου, των Ασφαλιστικών Εταιρειών και των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών
  • Οι υπηρεσίες της Οδικής Βοήθειας αναλυτικά
  • Οργάνωση και Λειτουργία του Συστήματος Οδικής Βοήθειας
  • Η εξυπηρέτηση πελατών στο puzzle του συστήματος Οδικής Βοήθειας
  • Προσδοκίες πελατών και πιθανά «κενά» στο σύστημα Οδικής Βοήθειας
  • Συναλλακτική ανάλυση και προσεγγίσεις 360ο
  • Καταμερισμός εργασιών Οδικής Βοήθειας και παράγοντες αποτελεσματικού συντονισμού έργου. Τα στελέχη, οι υπάλληλοι, οι οδηγοί, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές και οι λειτουργίες
  • Οι σχέσεις με τον πελάτη και η δύναμη της τηλεφωνικής επικοινωνίας. Η στιγμή και η διάρκεια, το έκτακτο και το συστηματικό
  • Η τέχνη της ακρόασης, της υποβολής κατάλληλων ερωτήσεων και της αμεσότητας στην τηλεφωνική κλήση ή συνδιάλεξη
  • Προβλέψιμα χαρακτηριστικά επικοινωνίας. Το εταιρικό scenario και η εφαρμογή του.
  • Απρόβλεπτες καταστάσεις επικοινωνίας. Τα χαρακτηριστικά της ευελιξίας.
  • Διαχείριση περιπτώσεων αρνητικών ή δύσκολων πελατών
  • Στιγμές Αλήθειας και μοντέλα αντιμετώπισης. Ψυχολογία, οι ρόλοι και τα «εργαλεία» στη μεταστροφή της αρνητικότητας
  • Προς ένα σύστημα Οδικής Βοήθειας υψηλής επάρκειας 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

α.  Στελέχη εταιρειών Οδικής Βοήθειας που επιθυμούν να αποκομίσουν τεχνογνωσία και καλές ιδέες οργάνωσης και λειτουργίας ενός αποτελεσματικού συστήματος Οδικής Βοήθειας, τόσο σε επίπεδο Back Office όσο και σε επίπεδο Front Office.

β.  Στελέχη και υπαλλήλους επιμέρους τμημάτων Οδικής Βοήθειας (εμπορικό τμήμα, call center, εξυπηρέτηση πελατών, τεχνικό τμήμα, τμήμα κινήσεως οδηγών και στόλου κλπ.) που επιθυμούν να αποκομίσουν ερεθίσματα εύρυθμης οργάνωσης και λειτουργίας των τμημάτων ευθύνης τους και των εργασιών τους.

γ.  Στελέχη και υπαλλήλους με εξωστρεφές εργασιακό αντικείμενο σχέσεων και επικοινωνίας με πελατειακό κοινό (call center, εξυπηρέτηση πελατών, οδηγοί, τεχνικοί service, κλπ.), που επιθυμούν να εξελίξουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες και τις δυνατότητες τους να κατανοούν τη συχνότητα στην οποία ο πελάτης τους εκπέμπει τα μηνύματά του.

δ.  Ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές με εξειδίκευση ή έντονο ενδιαφέρον στις Ασφαλίσεις Αυτοκινήτου και, επομένως, στην ανάπτυξη πωλήσεων Οδικής Βοήθειας.

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017, ενώ το κόστος συμμετοχής ξεκινά από 70 ευρώ. Παρέχεται η δυνατότητα παρακολούθησης και σε περιβάλλον webinar.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής, στο αρχείο Εξειδικευμένο Εκπ. Σεμινάριο Οδικής Βοήθειας_ΑΣΦΑΛΗΣ & ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ_20 & 21.11.2017.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*