Πώς ο Χρήστος Αδαμαντιάδης μετατρέπει την Oman Insurance Company σε leader της καινοτομίας

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Τη βασισμένη στην καινοτομία στρατηγική της Oman Insurance Company (OIC), που την οδήγησε στην κορυφαία θέση των ασφαλιστικών εταιρειών των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, αναλύει σε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξή του στο Zawya (την υπηρεσία του Thomson Reuters για τη Μέση Ανατολή) ο διευθύνων σύμβουλος της OIC.

Ο Χρήστος Αδαμαντιάδης αποδίδει την αύξηση 11% των ασφαλίστρων που παρουσίασε η OIC το 2016 στις σημαντικές επενδύσεις που έχουν γίνει σε εργαλεία και εφαρμογές ανάλυσης δεδομένων, οι οποίες, όπως λέει, «μας επέτρεψαν να μετακινηθούμε από την ανάληψη κινδύνων βάσει ενστίκτου σε ένα underwriting πιο τεχνικό, βασισμένο σε δεδομένα».

Ερωτώμενος για το πώς η καινοτομία συμβάλλει στην άμβλυνση των κινδύνων στην ασφαλιστική βιομηχανία, ο κ. Αδαμαντιάδης αναφέρει ότι ως παράδειγμα τις πρωτοβουλίες που λαμβάνονται στις ασφάλειες υγείας για τη μετατόπιση του κέντρου βάρους από την εκ των υστέρων αντιμετώπιση των κινδύνων στην πρόληψή τους. H OIC λάνσαρε πρόσφατα το πρόγραμμα ευζωίας LiveFit, στο πλαίσιο του οποίου συνεργάζεται με τους πελάτες της για την πρόληψη ασθενειών. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει εφαρμογές παρακολούθησης (screening), την παροχή κινήτρων για τα ασφαλισμένα μέλη για να αποκτήσουν καλές συνήθειες, όπως συνδρομές σε γυμναστήρια κλπ.

«Η καινοτομία στην ασφαλιστική βιομηχανία έχει διάφορες μορφές: καινοτομία στο πώς επικοινωνούμε με τους πελάτες μας, καινοτομία στο πώς αναλαμβάνουμε κινδύνους και καινοτομία στο πώς εξυπηρετούμε τους πελάτες μας», αναφέρει ο κ. Αδαμαντιάδης. «Προκειμένου να είμαστε πρωτοπόροι και στα τρία αυτά κανάλια, επενδύουμε σε εφαρμογές όπως για παράδειγμα το portal Oman Insurance Care, διά του οποίου οι πελάτες μας μπορούν να κάνουν συναλλαγές online, να υποβάλλουν αιτήσεις για αποζημιώσεις κλπ. Έχουμε επίσης  ξεχωριστά portals για τα διάφορα ασφαλιστικά μας προϊόντα. Και όπως προανέφερα, έχουμε κάνει μεγάλες επενδύσεις στα data analytics.»

«Η πρωτοπορία μέσω της παροχής υπηρεσιών κορυφαίας ποιότητας αποτελεί έναν από τους τέσσερις βασικούς πυλώνες της στρατηγικής της OIC», συνεχίζει ο κ. Αδαμαντιάδης. «Έτσι έχει γίνει πολλή δουλειά στον κλάδο της εξυπηρέτησης πελατών. Ακούμε τους πελάτες μας και ερευνάμε τον κάθε ένα ξεχωριστά όταν παθαίνει ατύχημα ή διεκδικεί αποζημίωση. Παίρνουμε πληροφορίες και στη βάση αυτών βελτιώνουμε τις διαδικασίες μας. Παρέχουμε πολλές υπηρεσίες, self-service, ψηφιακές και μέσω κινητών συσκευών, και λανσάρουμε νέα portals μέσω των οποίων οι πελάτες μας μπορούν να συναλλαγούν μαζί μας, εάν το επιθυμούν.»

Ο Χρήστος Αδαμαντιάδης ανέλαβε τα ηνία της Oman Insurance Company τον Μάιο του 2015, ύστερα από μακρά σταδιοδρομία σε επιτελικές θέσεις στη AIG. Η OIC, με έδρα το Ντουμπάι, ιδρύθηκε το 1975 και βασικός της  μέτοχος είναι η Mashreq Bank. Έχει πελατολόγιο 450.000 ατόμων, παρουσία σε τέσσερις χώρες (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ομάν, Κατάρ, Τουρκία), και παρέχει όλη την γκάμα των ασφαλιστικών υπηρεσιών. Το ενεργητικό της ανέρχεται στα 7,2 ντίρχαμ (1,9 δισ. δολ.-στοιχεία 2016), ο κύκλος εργασιών της στα 3,56 δισ. ντίρχαμ (970 εκατ. δολ.) και τα καθαρά της κέρδη στα 79 εκατ. ντίρχαμ (21 εκατ. δολ.). Η εταιρεία βαθμολογείται με Α με «εξαιρετικές προοπτικές» από την ΑΜ Best και με Α- με «σταθερές προοπτικές» από τη Standard & Poor’s.

Δείτε εδώ τη συνέντευξη του κ. Αδαμαντιάδη.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*