Στο Insuranceworld όλοι οι νέοι προορισμοί από το από το Αεροδρόμιο Αθηνών προσφορά για τις διακοπές σας

της Ελενας Ερμείδου

Απογειώθηκε το τελευταίο χρόνο ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, (ΔΑΑ), ακολουθώντας την αυξητική πορεία της τουριστικής κίνησης που καταγράφει η Ελλάδα. Επί πλέον συχνότητες από 14 αεροπορικές, και αύξηση των συχνοτήτων στην εγχώρια αγορά από 5 αεροπορικές. Η αύξηση της τουριστικής κίνησης, αλλά και οι μεταβολές στις τάσεις του τουρισμού  οδηγεί  τις ασφαλιστικές στο να εμπλουτίζουν τα προγράμματα που προσφέρουν για ταξιδιωτική ασφάλιση, αλλά και τις μεσιτικές να αυξάνουν με νέα προϊόντα ταξιδιωτικής ασφάλισης, όπως πρόσφατα έκανε  η Karavias Coverholder at Lloyds με το νέο πλήρες πρόγραμμα ταξιδιωτικής ασφάλισης που παρέχει σε συνεργασία με τα Lloyds

Για περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα διαβάστε ΕΔΩ

Οι 10 νέοι προορισμοί

Η Scoot θυγατρική της Singapore Airlines συνδέει για πρώτη φορά την Αθήνα με την Σιγκαπούρη, η Aegean την Καλαμάτα, το Κάσελ της Γερμανίας, το Κουβέϊτ, το Podgorica, και το Σρασβουργο, η Volotea την Γένοβα, η Germania την Βρέμη και την Νυρεμβέργη, η Tus Airways την Χάϊφα.

 Σε ό,τι αφορά την Scoot αξίζει να σημειωθεί ότι είναι πρώτη της εταιρείας σε ευρωπαϊκό προορισμό και μεγάλης απόστασης της Scoot Με το ολοκαίνουργιο Boeing 787 Dreamliner. Το άνοιγμα της πτήσης Αθήνας – Σιγκαπούρης ( διάρκειας 11,5 ωρών) αποτελεί ορόσημο ανάπτυξη για τον ΔΑΑ καθώς ανοίγει  νέες ταξιδιωτικές επιλογές και για τους επιβάτες από την Ευρώπης.

8 αεροπορικές στο τερέν του αεροδρομίου για 20 προορισμούς

Οι οκτώ αεροπορικές που έκανα την διαφορά και προσγειώθηκαν στο τερέν του αεροδρομίου για να εξυπηρετήσουν υπάρχοντες ήδη αεροπορικούς προορισμούς είναι οι: Emirates προς το αεροδρόμιο της Νέας Υόρκης Newark, η Aegean προς το Εδιμβούργο, η Ryanair προς Σόφια, η Alitalia προς Tel Aviv, η Air France προς Μασαλία, Νίκαια, Τουλούζη, η Eurowings προς Στουτγάρδη, η Sky Express προς Κάρπαθο, Ικαρία, Χίο, Νάξο, Σκιάθο, Σύρο, Αστυπάλαια, Κύθηρα, Μήλο, Πάρος Ζάκυνθο.

Αύξηση συχνοτήτων από τις αεροπορικές εγχώρια και διεθνή αγορά

Το θαύμα των προορισμών συνέθεσαν 18 αεροπορικές που πετάν προς όλα μήκη και πλάτη του κόσμου. Ειδικότερα η Aegean προς Αμστερνταμ, Βαρκελώνη, Μπορντώ, Κάϊρο, Μόσχα, Δουβλίνο, Αλεξάνδρια, Λισαβώνα, Μαδρίτη, Μαντσεστερ, Μαλπένσα (Μιλάνο), Νίκαια, Νάντη, Πράγα, Tbilisi, Τουλούζη, Τελ Αβίβ, Τορόντο. Η Air Canada Rouge προς Μόντρεαλ και Τορόντο. Η Air Serbia προς Βελιγράδι. Η Air Transat προς Μόντρεαλ, η Austrian προς Βιέννη, η EasyJet προς Αμβούργο, η Elinair προς Μόσχα, η Emirates προς Ντουμπάϊ, η Eurowings προς Ντύσελντορφ, η Iberia προς Μαδρίτη, η Pegaus προς την Κωνσταντινούπολη, η Ryanair προς Βουκουρέστι, η Transavia France προς το αεροδρόμιο Orly των Παρισίων, η Vueling προς Βαρκελώνη. Η Astra προς Χίο και Σάμο, η Elinair προς Θεσσαλονίκη, η Ryanair προς Μύκονο, η SKY Express προς Ηράκλειο, Μύκονο, Σαντορίνι, η Volotea προς Σαντορίνη.

Τι γίνεται σε περίπτωση που πάει κάτι στραβά, σε περίπτωση ακυρώσεων καθυστερήσεων και άλλων απροόπτων;

Η νομοθεσία της ΕΕ έχει προβλέψει καθώς και οι ασφαλιστικές εταιρείες, οι οποίες φροντίζουν πάντα να εκδίδουν προγράμματα τα οποία να συμβαδίζουν με τις νέες ανάγκες και εξασφαλίζουν ένα ταξίδι άνευ εμποδίων.

Τι προβλεπει ο Κανονισμός για τα δικαιώματα του επιβάτη

  1. Άρνησης επιβίβασης (λόγω υπεράριθμων κρατήσεων, αλλαγής αεροσκάφους και αντικατάστασης με μικρότερο)
  • Δικαιούστε αποζημίωση:
  • 250€ για αποστάσεις έως 1.500 χλμ
  • 400€ για αποστάσεις έως 3.500 χλμ εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης
  • 600€ για αποστάσεις πάνω από 3.500 χλμ για όλες τις άλλες πτήσεις

Επίσης δικαιούστε:

  • Επιλογής μεταξύ επιστροφής της τιμής του εισιτηρίου και εναλλακτικής πτήσης
  • Επιπλέον κάλυψη εξόδων διατροφής, διαμονής και μεταφοράς μεταξύ αεροδρομίου και καταλύματος
  1. Ακύρωσης της πτήσης με ευθύνη της αεροπορικής εταιρίας

Προσοχή! Σε περίπτωση ακύρωσης λόγω έκτακτων συνθηκών (δυσμενείς καιρικές συνθήκες, απεργία εργαζόμενων κτλ), μπορεί να μην δικαιούστε αποζημίωση, αλλά ο αερομεταφορέας οφείλει να σας παράσχει τη δυνατότητα να επιλέξετε:

  • να σας επιστραφεί το αντίτιμο του εισιτηρίου (ολόκληρο ή μόνο του μέρους που δεν χρησιμοποιήσατε)
  • να μεταφερθείτε στον τελικό προορισμό σας με άλλη πτήση το συντομότερο δυνατό
  • να κάνετε εκ νέου κράτηση για μεταγενέστερη ημερομηνία της επιλογής σας (εφόσον υπάρχουν θέσεις).

Ακόμη όμως και σε έκτακτες συνθήκες, οι αερομεταφορείς υποχρεούνται να σας παρέχουν βοήθεια,  όση ώρα περιμένετε για να επιβιβαστείτε σε άλλη πτήση.

  1. Καθυστέρησης πτήσης περισσότερο:
  • των 2 ωρών για όλες τις πτήσεις μέχρι 1.500 χλμ
  • των 3 ωρών για πτήσεις εντός Ε.Ε. άνω των 1.500 χλμ και μέχρι 3.500 χλμ για      όλους τους προορισμούς
  • των 4 ωρών για όλες τις άλλες πτήσεις

…τότε έχετε δικαίωμα:

  • Διαμονής σε ξενοδοχείο (διανυκτέρευση) και μεταφοράς από και προς το αεροδρόμιο
  • Δωρεάν γεύματα και αναψυκτικά

Σε περίπτωση μεγάλης καθυστέρησης, δηλαδή αν η πτήση σας καθυστερήσει 5 ή περισσότερες ώρες,δικαιούστε επίσης επιστροφή των χρημάτων σας για το εισιτήριο και αεροπορική μεταφορά στον τόπο από τον οποίο είχατε, αρχικά, ξεκινήσει το ταξίδι σας.

Αν φθάσετε στον τελικό προορισμό σας με καθυστέρηση τριών ή περισσοτέρων ωρών, δικαιούσθε αποζημίωση ίση με εκείνη που χορηγείται στην περίπτωση ματαίωσης της πτήσης σας, εκτός αν η αεροπορική εταιρεία είναι σε θέση να αποδείξει ότι η καθυστέρηση οφείλεται σε έκτακτες περιστάσεις.

  1. Απώλειας, καταστροφής ή καθυστέρησης αποσκευών

Σε περίπτωση καταστροφής ή απώλειας των αποσκευών η ευθύνη του  αερομεταφορέα  περιορίζεται στα 1.000 Ειδικά Τραβηχτικά Δικαιώματα (SDR -Special Drawing Rights), περίπου στα 1.230 €.

Προσοχή!

– Σε περίπτωση καθυστέρησης παράδοσης αποσκευών, ο επιβάτης οφείλει να υποβάλλει έγγραφη διαμαρτυρία το αργότερο εντός είκοσι μίας (21) ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβε τις αποσκευές

– Σε περίπτωση ζημιάς αποσκευών, η προθεσμία έγγραφης διαμαρτυρίας του επιβάτη είναι έως και επτά (7) ημέρες από την επιστροφή τους.

– Αν το περιεχόμενο των αποσκευών σας είναι μεγάλης αξίας, δηλώστε το πριν ταξιδέψετε και ασφαλίστε το! Θα αποζημιωθείτε για ότι δηλώσετε.

  1. Διαφάνεια τιμών κατά την ηλεκτρονική κράτηση

Στο εισιτήριο πρέπει, από την αρχή να εμφανίζεται η ανάλυση μεταξύ ναύλου, φόρων, χρεώσεων αεροδρομίου και, τέλος, όλων των υπόλοιπων χρεώσεων, πρόσθετων επιβαρύνσεων και τελών για να μπορεί να συγκρίνει ο καταναλωτής τις τιμές μεταξύ των εταιρειών και να κάνει τη σωστή επιλογή.

Τυχόν προαιρετικά επιπλέον ποσά πρέπει να αναφέρονται με σαφήνεια και να επισημαίνεται ο προαιρετικός χαρακτήρας τους.

  1. Άτομα με αναπηρία και άτομα με μειωμένη κινητικότητα

Τα άτομα με αναπηρίες ή/και μειωμένη κινητικότητα εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα.

Δικαιούνται, επίσης, παροχής βοήθειας (χωρίς επιβάρυνση χορηγούνται αναπηρικές πολυθρόνες) στα αεροδρόμια κατά την αναχώρηση, κατά την άφιξη και κατά τη διαμετακόμιση καθώς και εντός του αεροπλάνου

Προς διευκόλυνση της παροχής βοήθειας, συνιστάται να ενημερώνετε εκ των προτέρων σχετικά με τις ανάγκες σας.

  1. Μεταφορά ζώων

Ως υπήκοος χώρας της ΕΕ, μπορείτε να ταξιδεύετε ελεύθερα με τον σκύλο ή τη γάτα σας, εφόσον το ζωάκι σας διαθέτει ευρωπαϊκό διαβατήριο για ζώα συντροφιάς. Το διαβατήριο αυτό εκδίδεται από οποιονδήποτε εξουσιοδοτημένο κτηνίατρο και πρέπει να περιέχει κατάλληλα στοιχεία για αντιλυσσικό εμβολιασμό. Το ζωάκι σας χρειάζεται ηλεκτρονικό μικροτσίπ ή ευανάγνωστο τατουάζ που να έχει γίνει πριν από τις 3 Ιουλίου 2011 με τον ίδιο κωδικό που έχει δηλωθεί στο διαβατήριο.

  1. Τι πρέπει να κάνετε για να λάβετε επιστροφή χρημάτων ή αποζημίωση

Να υποβάλετε το έντυπο καταγγελίας ΕΕ για τα δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών στον αερομεταφορέα σας και να βεβαιωθείτε ότι κρατήσατε αντίγραφο.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*