9th Insurance Europe Conference: Ο μετασχηματισμός της αγοράς και τα εμπόδια της εποπτείας

της Ελενας Ερμείδου

Η ψηφιακή τεχνολογία, η διαδικτυακή συνδεσιμότητα, και τα big data συντελούν στην δημιουργία ενός νέου επιχειρηματικού μοντέλου, ανοίγουν νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες και χτίζουν νέες σχέσεις με τους πελάτες. Αυτό ήταν το θέμα του 9ου Συνεδρίου της Insurance Europe με θέμα “Η ψηφιοποίηση σήμερα και αύριο” που πραγματοποιήθηκε σήμερα στην Ζυρίχη.

Στο 9ο Συνέδριο της  Insurance Europe ομιλητές ήταν οι κ.κ. Sergio BALBINOT, Πρόεδρος της  Insurance Europe & και Μέλος του Συμβουλίου Διαχείριση της Allianz SE, ο Gabriel BERNARDINO, Πρόεδρος της ΕIOPA, o Karel Van HULLE, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο KU Leuven, του Βελγίου και στο Πανεπιστήμιο Goethe University στην Φραγκφούρτη, ο Christian MUMENTHALER, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Swiss Re, ο Bernard SPITZ, Πρόεδρος της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Γαλλίας, (FFA), ο Urs BERGER, Πρόεδρος της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελβετία (SVV).

O Πρόεδρος της Insurance Europe, Sergio BALBINOT αναφερόμενος στις απαιτήσεις των καταναλωτών, τόνισε ότι οι ασφαλιστικές θα πρέπει να σχεδιάσουν νέα προϊόντα τα οποία τα καλύπτουν τις ανάγκες αυτές.  Ταυτόχρονα ανέδειξε  τον προβληματισμό που εκφράζουν οι ασφαλιστές που πηγάζει μέσα από τους νέους κανόνες προστασίας των καταναλωτών, όπως  τα PRIIPs και η οδηγία IDD, εξηγώντας παράλληλα ότι οι κανόνες των οδηγιών αυτών δεν ανταποκρίνονται στις νέες εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Αυτό, όπως διευκρίνισε οφείλεται στο γεγονός ότι οι νέοι κανόνες απαιτούν να παρέχουν οι ασφαλιστές προς τους καταναλωτές 161 διαφορετικών ειδών πληροφορίες σε έντυπη μορφή, την στιγμή που οι καταναλωτές στρέφονται προς το διαδίκτυο.

Εστιάζοντας στις insurtech τεχνολογίες, υπογράμμισε τις μορφές συνεργασίας που έχουν συναφθεί μεταξύ παραδοσιακών ασφαλιστικών και νεοφυών επιχειρήσεων.

Τέλος ο Πρόεδρος της Insurance Europe επέσημανε την ανάγκη προσαρμογής των ασφαλιστικών εταιρειών στην νέα τεχνολογία των αυτοκινούμενων οχημάτων καθώς και στο να δημιουργήσουν ανάλογα προϊόντα σύμφωνα με τις ανάγκες της μεταβαλλόμενης αγοράς.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*