Τι δήλωσε ο κ. Γ.Χατζηθεοδοσίου στο IW για τις συναλλαγές με POS στο κλάδο ασφάλισης

2 comments

  1. Με τις τωρινές προμήθειες που χρεώνουν οι τράπεζες + κόστος αγοράς + κόστος συντήρησης μηχανήματος POS, το 1/3 της προμήθειας μας πάει σ’αυτές….

  2. Δεν είναι δουλειά του ασφαλιστικού συμβούλου να κάνει την είσπραξη. Η πληρωμή είναι (η μόνη) υποχρέωση του πελάτη που πρέπει να τον βαρύνει αποκλειστικά. Κάποτε θα πρέπει να καταλάβει και ο κόσμος ποιά είναι πραγματικά η δουλειά του ασφαλιστικού συμβούλου, για να πάρει και το επάγγελμά μας το κύρος που του πρέπει. Ο κάθε ασφαλιστικός σύμβουλος είναι αυτός που διαμορφώνει στο μυαλό του δικού του πελάτη βέβαια το τί σημαίνει ασφαλιστικός σύμβουλος. Άλλος πελάτης τον βλέπει σαν παραγγελιολήπτη, άλλος σαν πωλητή, άλλος σαν πλασιέ, άλλος σαν το παιδί που θα του πληρώσει και το συμβόλαιο (!) και από την άλλη υπάρχουν πελάτες που θα δουν τον ασφαλιστικό τους σύμβουλο σαν πραγματικό επαγγελματία σύμβουλο που θα τους συμβουλέψει ακόμη και κόντρα στα “θέλω” τους (αντιπωλησιακό θα μου πουν κάποιοι…) και θα τους βοηθήσει να σχεδιάσουν με την βοήθειά του την ασφαλιστική τους κάλυψη έναντι πολλαπλών κινδύνων και σε μακροχρόνιο ορίζοντα, σε συνέχεια της ανάλυσης αναγκών. Γιατί η επιστήμη της ασφάλισης είναι στην πραγματικότητα το risk management της ζωής των ανθρώπων κι όχι κάτι άλλο.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*