Οι εξελίξεις στην τεχνολογία και οι ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς

Μύρωνας Φλουρής, Business Development Division Manager, Data Communication

«Στο πλαίσιο των συνεχών αλλαγών που επέρχονται στον ασφαλιστικό κλάδο και της πελατοκεντρικής προσέγγισης που έχει επικρατήσει τα τελευταία χρόνια, οι επαγγελματίες του χώρου επιζητούν τρόπους να πετύχουν όσο το δυνατόν περισσότερα με τους λιγότερους πόρους. Ως αποτέλεσμα, η αξία μιας σύγχρονης και ευέλικτης λύσης διαχείρισης πελατοκεντρικών σχέσεων (CRM) στο cloud καταδεικνύεται καθημερινά εντονότερη και αναγκαιότερη.

Η υιοθέτηση αυτής της λύσης προτείνεται από την Data Communication και στον ασφαλιστικό κλάδο, καθώς προσφέρει βελτιστοποίηση των ροών πωλήσεων, ανάλυση της παραγωγικότητας του δικτύου, προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πελατών μέσω σφαιρικής εικόνας της σχέσης με αυτούς, υποστήριξη στοχευμένων μάρκετινγκ ενεργειών crosssell και upsell, σε πολλαπλά κανάλια και με εργαλεία ανάλυσης σε πραγματικό χρόνο, και ενίσχυση της πιστότητας.

Πιο συγκεκριμένα, αναφερόμαστε σε ένα σύστημα σύγχρονων και υψηλών προδιαγραφών, που θα δώσει τη δυνατότητα αξιοποίησης νέων τεχνολογιών. Φορητότητα (mobility), διασύνδεση με το Web 2.0 (social media, blogs κ.λπ.), ενοποίηση με νέες ή υφιστάμενες πλατφόρμες συνεργασίας και ολοκλήρωση με συστήματα όπως back office εφαρμογές και τηλεφωνικά κέντρα, θα αποφέρουν, πέραν της ενημέρωσης και προσέλκυσης πελατολογίου, αναβάθμιση των διαδικασιών και των υπηρεσιών που παρέχονται στον πελάτη. Παράλληλα, στο ίδιο πλαίσιο, οι διαδικασίες αυτοματοποιούνται μέσω κεντρικοποιημένων μηχανισμών που παραμετροποιούνται γρήγορα και με χαμηλό κόστος, επιτυγχάνοντας, ταυτόχρονα, ταχύτητα, απόδοση και ποιότητα υπηρεσίας και ελαχιστοποιώντας τα ρίσκα της (μη) συμμόρφωσης με το κανονιστικό πλαίσιο.

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι η αξιοποίηση του cloud στο σύστημα που προτείνεται προσφέρει την απαιτούμενη ευελιξία, την αξιοπιστία (uptime SLA) και την εξοικονόμηση πόρων που υπαγορεύονται ρητά από την τρέχουσα οικονομική συγκυρία και τις απαιτήσεις του εποπτικού πλαισίου Solvency II».

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*