Lemonade, ασφαλιστική, λεμόνι και μαχαίρι σε επιφάνεια κοπής

Νέα κεφάλαια 34 εκατ. δολ. άντλησε η Lemonade

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Πρόσθετα κεφάλαια 34 εκατ. δολαρίων εξασφάλισε η Lemonade, η νεοϋορκέζικη συνεργατική ασφαλιστική εταιρεία (peer-to-peer) που εξειδικεύεται στις ασφαλίσεις κατοικιών και τάραξε τα νερά όταν ξεκίνησε να δραστηριοποιείται προ δύο μηνών, θέτοντας στο επίκεντρο του επιχειρηματικού της μοντέλου την τεχνητή νοημοσύνη και τα συμπεριφορικά οικονομικά (behavioural economics).

Όπως ανακοίνωσε η Lemonade, μεταξύ των νέων επενδυτών που τοποθέτησαν κεφάλαια στην εταιρεία περιλαμβάνεται η GV (πρώην Google Ventures), η Thrive Capital  και η Tusk Ventures, ενώ συνέχισαν να πίνουν ασφαλιστική… «Λεμονάδα» οι αρχικοί χρηματοδότες  Aleph, Sequoia και XL Innovate. Μέσω των δυο γύρων χρηματοδότησης σε διάστημα μικρότερο του 12μήνου, η εταιρεία έχει αντλήσει 60 εκατ. δολάρια.

H Lemonade άρχισε να λειτουργεί στις 15 Σεπτεμβρίου και στην πολιτεία της Νέας Υόρκης, ενώ έχει υποβάλει άδεια λειτουργίας και για την Καλιφόρνια, με στόχο να επεκταθεί εκεί εντός του 2017. Σε μια ασυνήθιστη κίνηση, η εταιρεία δημοσιοποίησε τα πρώτα στοιχεία μετά το ντεμπούτο της, με τον συνιδρυτή της Shai Wininger να αποκαλύπτει ότι πούλησε 142 συμβόλαια και άντλησε 14.300 χιλιάδες δολάρια σε ακαθάριστα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα σε 48 ώρες.

«Θέλουμε να αντικαταστήσουμε τους μεσίτες ασφαλίσεων και τη χαρτούρα με bots (λογισμικό που διεκπεραιώνει αυτόματα απλές εργασίες) και έξυπνες μηχανές, και τώρα έχουμε τους πόρους για να εφαρμόσουμε τη φόρμουλα αυτή στα νέα μας προϊόντα και στις νέες αγορές όπου θέλουμε να εισέλθουμε», δήλωσε ο Daniel Schreiber, έτερος ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Lemonade, μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου γύρου χρηματοδότησης.

Η Lemonade χρησιμοποιεί bots για να παρέχει ασφαλιστικές υπηρεσίες μέσω της εφαρμογής της και του δικτυακού της τόπου lemonade.com.  Οι καταναλωτές υποβάλλουν επίσης αιτήσεις αποζημίωσης μέσω του bot, που είναι εξουσιοδοτημένο να προχωρά σε πληρωμές άμεσα και χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση (προφανώς υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις), δημιουργώντας μια «απολαυστική ασφαλιστική εμπειρία» για τους πελάτες της Lemonade, όπως υποστηρίζουν οι δημιουργοί της εταιρείας.

«Η εταιρεία έχει φέρει επανάσταση στην ασφάλιση, μεταμορφώνοντας μια από τις μεγαλύτερες και πιο απαρχαιωμένες βιομηχανίες σε μια ευχάριστη εμπειρία για τους πελάτες», λέει ο Joel Cutler,  εκτελεστικός διευθυντής της General Catalyst και μέλος του Δ.Σ. της Lemonade. «Ψάχνουμε για εταιρείες που έχουν τη δυνατότητα να βελτιώσουν δραστικά την εμπειρία των πελατών και το είδαμε αυτό στη Lemonade, όπου έχουν αναπτύξει ένα ελκυστικό μείγμα οικονομικών της συμπεριφοράς, τεχνητής νοημοσύνης και άρτιου σχεδιασμού», πρόσθεσε ο Tom Hulme της GV.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*