Η direct πωλήση και οι ανατροπές στα δίκτυα πωλήσεων

Ανατροπές στα δίκτυα πωλήσεων πρόκειται να επιφέρουν οι direct πωλήσεις μέσα στην επόμενη πενταετία, αφού όπως εκτιμούν κύκλοι της αγοράς, το αργότερο έως το 2021 η διαδικτυακή προώθηση των προγραμμάτων στον κλάδο Αυτοκινήτων πρόκειται να επικρατήσουν πλήρως.

«Ανεξάρτητα από τα όσα έχουν καταγραφεί έως σήμερα, η direct πώληση δεν έχει κάνει ακόμη την επίθεσή της στις ασφαλίσεις Αυτοκινήτων. Όταν συμβεί, το μεγαλύτερο μέρος των χαρτοφυλακίων που προέρχονται από τις αστικές περιοχές θα μετακινηθεί από τα παραδοσιακά στα ψηφιακά δίκτυα, αφήνοντας χωρίς αντικείμενο όσους διαμεσοαλαβούντες επιμένουν να επενδύουν επαγγελματικά μόνο στην Αστική Ευθύνη Οχημάτων» αναφέρει υψηλόβαθμο στέλεχος του κλάδου, προσθέτοντας ότι απώλειες θα υπάρξουν και στην περιφέρεια, αλλά θα είναι σαφώς λιγότερες από ότι στα αστικά κέντρα.

Η διαμεσολάβηση θα κληθεί να αναθεωρήσει τη στρατηγική της, ώστε να υποστηρίξει τον πελάτη, εξυπηρετώντας άλλες ανάγκες του και όχι αυτές που μπορούν να καλυφθούν αυτόματα από διαδικτυακά συστήματα.

Εξάλλου, όπως σημειώνει το ίδιο στέλεχος, και η πτωτική τάση των προμηθειών θα κατευθύνει τους ασφαλιστές προς άλλους τομείς ασφάλισης, με προϊόντα περισσότερο σύνθετα, όπως αυτά των κλάδων Ζωής και Υγείας.

«Ο ασφαλιστής καλείται πλέον να αποδεικνύει καθημερινά στον πελάτη την αξία του και μόνο μέσα από σύνθετα προϊόντα, με σφαιρική κάλυψη αναγκών, μπορεί να εξασφαλίσει αυτή την υπεραξία», διευκρινίζει και προσθέτει: «οι διαμεσολαβούντες οφείλουν να καταλάβουν ότι ένα μέρος του service προς τον ασφαλισμένο θα πρέπει να γίνεται από την ασφαλιστική εταιρεία και όχι από τους ίδιους, διότι απλά δεν θα μπορέσουν να καλύψουν το κόστος.

2 comments

  1. Θα το θελατε πολύ ..γατακια! Τοσα χρονια ξοδευετε εκκατομυρια σε διαφημισεις, μπας και παρετε κανα πελατη! Υποτιθεται, αυτό που διατυπανιζετε, θα ειχε γινει μεχι το 2015..Αλλα ξεχασα.. “δεν εχει κανει ακομα την επιθεση της..” Και για πιο κοστος μιλατε? Να δουμε εσεις πως θα διαχειριστητε το κοστος
    του να πουλατε direct,ποσους θα προσλαβετε για το service,πρiν και μετα την πωληση, ποσα εκκατομυρια ακομα θα δωσετε σε διαφημιση.. Μονο και μονο για να φυγουμε από το αυτοκινητο? Σας χαλαμε την πιατσα που συμβουλεύουμε τους πελατες, διοτι τους θελετε direct, να τους κατευθυνετε direct και να τους δουλευετε direct! Και δε μας ειπατε, ποιο είναι αυτό το υψηλοβαθμο στελεχος, από ποια εταιρεια, ονομα δεν εχει? Για ποια..πτωτικη ταση προμηθειων μιλαει? Σκυλιάσατε να κλεισετε τις ελληνικες εταιρειες, διοτι δεν ειχαν χωρο στο καρτελ που θελετε να φτιαξετε, μετα όμως ηρθαν οι ΕΠΥ ,λυσσαξατε να κριθουν παρανομες..Οτι και να κανετε ολο καποιος θα βρισκεται να σας..χαλαει τα σχεδια. Το κακο όμως ..ειμαστε εμεις οι ασφαλιστες. Χαραμοφάηδες..”περιττα εξοδα και προμήθειες”

  2. Η ιδιωτική ασφάλιση σε όλο τον κόσμο, δεν βασίζεται στις ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ, στηρί­ζεται στη ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ. Χωρίς τη Δια­μεσολάβηση δεν υπάρχει ως θεσμός. Ο Επαγγελματίας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, θεωρείται ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ του ασφαλισμένου, προσθέτει αξία στο προϊόν και τις υπηρε­σίες. Επιλέγοντας ο καταναλωτής να ασφαλιστεί μέσα από όλα αυτά τα δίκτυα πρέπει να γνωρίζει ότι αγοράζει προϊόν μιας χρήσης, χωρίς service και ενώ το οικονομικό όφελος είναι πολύ μικρό, αποστερεί τον εαυτό του, από τον φυσικό του υποστηρικτή και σύμβουλο την ώρα της διεκδίκησης της αποζημίωσης. Είναι δηλαδή, σαν να επιλέγει να εμφανιστεί στο δικαστήριο χωρίς τον δικηγόρο του ή να λάβει φαρμακευτική αγωγή χωρίς την συμβουλή του γιατρού.
    Αν οι ασφαλιστικές εταιρείες, “ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ” να μειώσουν το κόστος για τον καταναλωτή θα μείωναν την δική τους προμήθεια (δικαίωμα συμβολαίου), που είναι πολλές φορές τριπλάσια και πολλές φορές τετραπλάσια, από την αμοιβή του Διαμεσολαβούντα. Ο καταναλωτής λόγω της οικονομικής κρίσης θα ψάξει το φθηνό αλλά όταν επέλθει ο κίνδυνος και του ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΑΚΡΙΒΑ” θα επιστρέψει στον Ασφαλιστικό του Διαμεσολαβητή. Μία ιστοσελίδα που “τιμολογεί” και “εκδίδει” συμβόλαια ΠΟΤΕ δεν θα καταφέρει να αντικαταστήσει την φυσική παρουσία του Διαμεσολαβούντα.

    Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί το “υψηλόβαθμο στέλεχος” δεν αναφέρεται ονομαστικά?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Συμπληρώστε το αποτέλεσμα *