Εurolife- Fairfax: Νέα προιόντα , διεθνή παρουσία και διεύρυνση των συνεργασιών

του Νίκου Σακελλαρίου

Σε φάση « απογαλακτισμού » από τον όμιλο της Eurobank και υιοθέτησης των νέων δεδομένων και πρακτικών της Fairfax βρίσκεται η Eurolife.  Η  ασφαλιστική εταιρεία  που κινείται πλέον για την κατάληψη της δεύτερης θέσης από πλευράς παραγωγής στην Ελλάδα κινείται πλέον στον αστερισμό του μεγάλου καναδικού ομίλου χωρίς ωστόσο να υπάρχει παρέμβαση στο management.  Θα αρχίσει να διαθέτει το πρώτο ασφαλιστικό-επενδυτικό προιόν  (συνταξιοδοτικό) με εγγυημένη απόδοση της τάξης του 3-3,5% ενώ θα υπάρξουν και άλλα ασφαλιστικά προιόντα στο επόμενο διάστημα τόσο στις Γενικές Ασφαλίσεις όσο και στη Ζωή  που θα έχουν την σφραγίδα και την τεχνογνωσία της Fairfax.

O  καναδικός όμιλος έχει δική του παρουσία στον ασφαλιστικό και αντασφαλιστικό χώρο με τεχνογνωσία και σε προιόντα και σε underwriting  ενώ η παρουσία του στους Lloyd’s  στο Λονδίνο τους τοποθετεί μέσα στους μεγαλύτερους ‘παίκτες’ στην παγκόσμια αντασφαλιστική αγορά.  Η στρατηγική τοποθέτηση της Fairfax στη Eurolife εκτιμάται ότι θα συνεισφέρει στην ανάδειξη της ελληνικής εταιρείας  και στο διεθνές περιβάλλον.  «Η Fairfax δεν έχει ποτέ πουλήσει  ασφαλιστική εταιρεία» δηλώνει ο  επικεφαλής της εταιρείας  Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου.

Σε ότι αφορά την συνεργασία με την Eurobank, η Eurolife  θα αξιοποιήσει το μεγάλο τραπεζικό δίκτυο αλλά ταυτόχρονα θα αυξήσει και το Agency αλλά και τις υπόλοιπες συνεργασίες με διαμεσολαβούντες. Ήδη έχει φτάσει στις 1.100 συνεργασίες με πράκτορες και μεσίτες.  Η αναλογία τραπεζο-ασφαλίσεων και δικτύων διαμορφώνεται σταδιακά  στο 50-50.  Ταυτόχρονα η Eurolife προσδοκά σε υπεραξίες από την ασφάλιση (γενικών, ζωής) και στις άλλες τοποθετήσεις της Fairfax στην Ελλάδα. Εκτός από την ασφάλιση των κτηρίων της Eurobank , προχωρεί σε ασφαλίσεις στην Grivalia  (βασικός μέτοχος η Fairfax) ενώ έχει παρουσία και στις ασφαλίσεις στον «όμιλο Μυτιληναίος».

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*