Google UK:  Ο 1 στους 3 θα ασφαλίζεται μέσω internet μέσα σε μία ώρα στο άμεσο μέλλον

[starbox]

Την  διεύρυνση της στροφής των καταναλωτών προς τις επιλογές ασφαλιστικών προϊόντων  και ειδικά ασφάλισης αυτοκινήτου τα επόμενα χρόνια βλέπει η Google UK. Η εταιρεία εκτιμά ότι ο ένας στους τρεις  υποψήφιους καταναλωτές θα ασφαλίζονται μέσω διαδικτύου έχοντας  ‘σερφάφει’ μόλις μία ώρα στους εταιρικούς ιστότοπους.

Το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί εξαιτίας της μεγάλης διείσδυσης της φιλικής διαδικτυακής τεχνολογίας σε ολοένα μεγαλύτερους πληθυσμούς αλλά και στο γεγονός ότι οι 50-60άρηδες της επόμενης δεκαετίας θα είναι επαρκώς τεχνολογικά ενημερωμένοι για τις διαδικτυακές αγορές ενώ το ίδιο και περισσότερο θα ισχύει για τις μικρότερες ηλικίες.

Αυτός είναι και ο λόγος που όλο και περισσότερες ασφαλιστικές  εταιρείες διεθνώς επενδύουν σ’ αυτά τα δίκτυα διανομής με πρωτοπόρους βέβαια τις ισχυρές  εταιρείες της Ευρώπης όπως είναι η Allianz, η AXA, η Generali.

Σημαντική αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων ασφαλειών υπάρχει στην Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη όπου το ανθρώπινο ασφαλιστικό δίκτυο έχει ιδιαίτερα χαμηλά ποσοστά εν αντιθέσει με την Νότια Ευρώπη που το ανθρώπινο δίκτυο αποτελεί το βασικό κανάλι προώθησης των προϊόντων των ασφαλιστικών εταιρειών.

Η διαδικτυακή ασφάλιση απαιτεί απλά και εύκολα κατανοητά προϊόντα αλλά κανάλια υποδοχής ερωτήσεων και υποστήριξης αιτημάτων.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*