Ε. Μοάτσος: Στόχος μας είναι να είμαστε πρώτοι στην προτίμηση των πελατών και των ανθρώπων μας 

Την πρώτη θέση κατέχει για έβδομη συνεχή χρονιά στα brand names παγκοσμίως η AXA, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική της πολιτική να επενδύει στην πελατοκεντρική της φιλοσοφία, τις τεχνολογικές καινοτομίες και τα δίκτυα της.

Όπως ανέφερε ο κ. Ε. Μοάτσος στο πρόσφατο συνέδριο πωλήσεων της εταιρείας (βλέπε σχετικά  άρθρο 1 και άρθρο 2) «στόχος μας είναι να είμαστε πρώτοι στην προτίμηση των πελατών και των ανθρώπων μας και αυτοί να αποτελούν Υπερήφανους Πρεσβευτές της εταιρείας μας. Έχουμε σημειώσει σημαντικές επιτυχίες καθώς είμαστε: πρώτο brand name παγκοσμίως για 7 συνεχή χρόνια, πρώτοι παγκοσμίως σε θέματα καινοτομίας, πρώτοι ως πράσινη ασφαλιστική στον κόσμο και φυσικά πρώτοι ως η καλύτερη εταιρεία για να εργάζεται κανείς στην Ελλάδα».

Οι επιλογές της διοίκησης αποτυπώνονται και μέσα από τη δέσμευση των ανθρώπων της, ειδικότερα ο σχετικός δείκτης έχει αυξηθεί κατά δύο μονάδες και ανέρχεται στο  87%, ενώ ο δείκτης ικανοποίησης των συνεργατών βρίσκεται στο 92%. Ταυτόχρονα περισσότεροι από το 90% των πελατών δηλώνει σε έρευνα ότι είναι πλήρως ικανοποιημένοι με την ΑΧΑ.

Δείτε το video που ακολουθεί:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*