Ο Γιάννης Καντώρος, γενικός διευθυντής ασφαλιστικών εργασιών του ομίλου Interamerican

Interamerican: Συνεργάζεται με τη FRISS για την αντιμετώπιση της ασφαλιστικής απάτης

Τη λύση της FRISS, της μεγαλύτερης εταιρείας στον τομέα της στην Ευρώπη –με ιδιαίτερα αναπτυγμένη γνώση της ελληνικής αγοράς και πάνω από 60 εφαρμογές για διαχείριση θεμάτων εντοπισμού απάτης, ανεπιθύμητου κινδύνου και κανονιστικής συμμόρφωσης–, επέλεξε η Interamerican.

Πιο συγκεκριμένα, η ασφαλιστική θα αξιοποιήσει τη FRISS για αξιολόγηση κινδύνου τόσο πριν από τη σύναψη συμβολαίων όσο και έναντι απαιτήσεων, για τον εντοπισμό ενδεχόμενης απόπειρας εξαπάτησης. Η προηγμένη λύση FRISS καθιστά διακριτές τις ψευδείς δηλώσεις όποτε εμφανισθούν και αποτρέπει την ανάληψη ανεπιθύμητων κινδύνων στις ασφαλίσεις κατά ζημιών (κλάδοι γενικών ασφαλίσεων) εκ μέρους της εταιρείας. «Η αυτόματη εκτίμηση κινδύνων πριν τη νομική ανάληψή τους, καθώς και η αποτελεσματική μέθοδος ανίχνευσης πιθανής απάτης κατά την υποβολή απαιτήσεων αποτελούν βασικά τους λόγους για την εφαρμογή ψηφιακών εργαλείων, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής στόχευσης της Interamerican να είναι η πρώτη απόλυτα ψηφιακή ασφαλιστική εταιρεία της αγοράς έως το 2020» τονίζει σχετικά ο Γιάννης Καντώρος, γενικός διευθυντής ασφαλιστικών εργασιών της εταιρείας.

Η Interamerican επέλεξε να ενεργοποιήσει τη λύση της FRISS με λογισμικό SaaS (Software as a Solution), για το οποίο ο Christian van Leeuwen, CTO της FRISS, διαβλέπει μια αντίστοιχη ευρύτερη τάση: «Περί το 85% των πελατών μας επιλέγουν τον τρόπο SaaS. Σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες ο τρόπος λειτουργίας SaaS έχει αποδειχθεί μακροχρόνια επιτυχής, όπως για παράδειγμα στις Κάτω Χώρες, όπου το 95% των ασφαλιστικών εταιρειών χρησιμοποιούν το μοντέλο, ενώ διεθνώς η χρήση κυμαίνεται περί το 60%. Όλο και περισσότεροι ασφαλιστές μεταβαίνουν από τη λύση της Ίδιας Εγκατάστασης (On Premise) στο SaaS και είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό ότι τα πλεονεκτήματα αυτής της μεθόδου αναγνωρίζονται τώρα και σε άλλες χώρες».

Η Interamerican επισημαίνει στη σχετική ανακοίνωση ότι αντιμετωπίζει ήδη με αξιοσημείωτη επιτυχία τις απόπειρες απάτης, αλλά επιζητεί τη βέλτιστη υποστήριξη του τομέα διαχείρισης των απαιτήσεων πελατών με σύγχρονα εργαλεία, που θα επιτρέπουν πιο αποδοτικές και καλύτερα εστιασμένες αποφάσεις. «Η εκ των προτέρων επισκόπηση όλων των δηλώσεων απαιτήσεων όχι μόνον εντοπίζει αυτομάτως πιθανές ψευδείς δηλώσεις, αλλά επιταχύνει και τις αποζημιωτικές διαδικασίες διακανονισμού και εξόφλησης προς όφελος των εντίμων πελατών, οι οποίοι αποτελούν και τη συντριπτική πλειοψηφία. Ο συνδυασμός με την αποτίμηση κινδύνων κατά την ανάληψή τους, δηλαδή πριν την έκδοση ατομικού συμβολαίου, θα συνεπιφέρει μία ακόμη καλύτερη ποιότητα χαρτοφυλακίου και θα βελτιώσει τα μελλοντικά αποτελέσματα» αναφέρει η εταιρεία.

Επισημαίνεται ότι η ασφαλιστική απάτη στην Ελλάδα ξεπερνά ετησίως σε κόστος τα 70 εκατ. ευρώ, ενώ μόνο η ζημιά από τα ανασφάλιστα οχήματα ξεπερνά τα 25 εκατ. ευρώ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*