Την 11η Νοεμβρίου οι ασφαλιστές κάνουν «άνοιγμα» στον καταναλωτή

[starbox]

Στις 11 Νοεμβρίου είναι η γιορτή του Ασφαλιστή. Θα ακούσουμε πάλι προσδοκίες και ευχολόγια από όλους τους παράγοντες της αγοράς ενώ οι σκληρά εργαζόμενοι επαγγελματίες , η «πρώτη γραμμή» απέναντι στους καταναλωτές , θα πρέπει να βγουν για άλλη μία ημέρα με την τσάντα στο δρόμο για να ασφαλίσουν.
Εξαιρετικά δύσκολα να πάρεις λεφτά από κόσμο που δεν έχει να πληρώσει ούτε τα βασικά. Μεμονωμένα δεν γίνεται τίποτε σημαντικό απλώς μόνο θα συντηρείται η υπάρχουσα κατάσταση που δεν είναι θετική. Η ασφαλιστική αγορά θα πρέπει αφ’ ενός να πείσει τον μεμονωμένο καταναλωτή για την αξία της ασφάλισης και αφ’ ετέρου να κινηθεί συστηματικά και να κάνει lobbying στα υψηλότερα κλιμάκια για να πείσει κυβερνητικούς και εξωκυβερνητικούς παράγοντες.
Εάν τα κονδύλια που δίνουν η ΕΑΕΕ , η ΕΑΔΕ , ο ΣΕΣΑΕ και ουκ έστιν αριθμός οργανώσεις για δημόσιες σχέσεις , πάρτι και εσωστρεφείς εκδηλώσεις , δίνονταν σε ένα οργανωμένο και κοινό σχέδιο προώθησης της ιδιωτικής ασφάλισης τότε η απήχηση που θα είχε ο θεσμός θα ήταν μεγαλύτερη και κυρίως ουσιαστικότερη.
Οι εκδηλώσεις στο Μέγαρο ή στην Ύδρα ή στο παραθαλάσσιο κέντρο ενδιαφέρουν το ευρύτερο κοινό όσο τους ενδιαφέρει ένα καρδιολογικό συνέδριο. Η ασφαλιστική αγορά πρέπει να βγει στον δρόμο και όχι μόνο με εκδηλώσεις στο Σύνταγμα. Πρέπει να μιλήσει με άλλους θεσμούς , να συνεργαστεί με κοινωνικά ταμεία προσφέροντας λύσεις σε άλυτα προβλήματα , να δώσει στην πολιτεία να καταλάβει ότι είναι προς συμφέρον η συνεργασία μαζί της.
Αυτή την περίοδο που η αγορά ταλανίζεται από έλλειψη ρευστότητας, οι ασφαλιστικές θα πρέπει να απορροφήσουν το ΦΠΑ ή όσες έχουν κεφαλαιακά πλεονάσματα να δώσουν ευκαιρίες πολλαπλών δόσεων. Επιπλέον να τηρήσει τις 5 εργάσιμες ημέρες για τις αποζημιώσεις. Αυτά θέλει ο καταναλωτής. Όχι για να ενθουσιαστεί αλλά να παραμείνει ασφαλισμένος.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*