Glassdrive® : Έμφαση στην εξυπηρέτηση του πελάτη

[starbox]

Εγγυημένης ποιότητας προϊόντα, τεχνογνωσία, αξιόπιστοι σταθμοί τοποθέτησης και άρτια εξυπηρέτηση. Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία της φιλοσοφίας της Glassdrive, που συνεχίζει να αναπτύσσεται στην ελληνική αγορά θέτοντας πάντα στο επίκεντρο τον πελάτη και τις ασφαλιστικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται. Όπως αναφέρει στο iw ο κύριος Κωνσταντίνος Δημητρουλάκης, διευθύνων σύμβουλος της Saint-Gobain Autover Hellas, η πορεία της Glassdrive® είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την επιχειρηματική της φιλοσοφία. «Γνωρίζουμε καλά ότι προτεραιότητα έχουν οι άνθρωποι: οι άνθρωποι που εργάζονται στην Glassdrive® και οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας». Η στόχευση της εταιρείας τα επόμενα χρόνια είναι να παρέχει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στο πελατολόγιό της.

 

iw? Ποιες υπηρεσίες περιλαμβάνει η ασφάλιση θραύσης κρυστάλλων; Γιατί να την επιλέξει ο καταναλωτής;

 

Κωνσταντίνος Δημητρουλάκης: Η κάλυψη της ασφάλισης θραύσης κρυστάλλων είναι μια συμπληρωματική αλλά βασική κάλυψη για τον ασφαλισμένο, καθώς ο τελευταίος έχει τη δυνατότητα χρήσης της κάλυψης αυτής στην περίπτωση της θραύσης των κρυστάλλων του αυτοκινήτου του. H αντικατάσταση ή επισκευή του σπασμένου κρυστάλλου του πραγματοποιείται χωρίς άλλες διαδικασίες και χωρίς καμία δικιά του οικονομική επιβάρυνση. Οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες καλύπτουν όλες τις αιτίες θραύσης, αλλά υπάρχουν και ορισμένες εταιρείες οι οποίες εξαιρούν κάποιες αιτίες θραύσης, όπως αυτές που οφείλονται σε ατύχημα, σε καιρικά φαινόμενα, αυτοκίνητα cabrio κ.λπ. Συνεπώς, ο ασφαλισμένος θα πρέπει να συμβουλεύεται πάντοτε την ασφαλιστική του εταιρεία για να γνωρίζει το ακριβές πακέτο κάλυψής του. Είναι προφανές ότι από άποψη κόστους η συμπληρωματική αυτή κάλυψη είναι προς όφελος του καταναλωτή. Εμείς στην Glassdrive® προσφέρουμε στους καταναλωτές εγγυημένης ποιότητας προϊόντα, τεχνογνωσία, αξιόπιστους σταθμούς τοποθέτησης, άμεση και άρτια εξυπηρέτηση, επικοινωνία και υποστήριξη.

 

iw? Για ποιους λόγους να απευθυνθεί ο καταναλωτής σε μια εξειδικευμένη εταιρεία για να επισκευάσει τη ζημιά που έχουν τα κρύσταλλά του ή να τα αντικαταστήσει;

 

Κ.Δ.: Tα βασικά συστατικά ενός αξιόπιστου δικτύου στο οποίο μπορούν να βασιστούν οι καταναλωτές και οι ασφαλιστικές εταιρείες είναι: Εγγυημένης ποιότητας προϊόντα, τεχνογνωσία και αξιόπιστοι σταθμοί τοποθέτησης, άμεση και άρτια εξυπηρέτηση, επικοινωνία και υποστήριξη. Είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό πως όταν μια εταιρεία εμπιστεύεται τον πελάτη της σε έναν συνεργάτη, ο τρόπος με τον οποίο θα εξυπηρετηθεί ο πελάτης από τον συνεργάτη έχει άμεσο αντίκτυπο στη σχέση του πελάτη με την αρχική εταιρεία. Εμείς στην Glassdrive® προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας έχοντας σαν μέγιστη προτεραιότητά μας την ασφάλεια των πελατών μας:

 

  • Ως εταιρεία που ανήκει στον πολυεθνικό γαλλικό όμιλο Saint-Gobain, τον μεγαλύτερο κατασκευαστή κρυστάλλων αυτοκινήτου στον κόσμο και επίσημο προμηθευτή όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών, τοποθετούμε μόνο γνήσια ανταλλακτικά, για τα οποία δίνουμε πιστοποιητικό γνησιότητας.
  • Το δίκτυό μας απαρτίζεται από επαγγελματίες εξειδικευμένους τεχνίτες, οι οποίοι εκπαιδεύονται συνεχώς από το παγκόσμιο δίκτυο Glassdrive®, προσφέροντας προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
  • Εγγυόμαστε για το αποτέλεσμα της εργασίας μας με εγγύηση εργασίας εφ’ όρου ζωής.
  • Προσφέρουμε εγγύηση προϊόντος με δικαίωμα άμεσης αντικατάστασης σε περίπτωση αποδεδειγμένου κατασκευαστικού ελαττώματος.
  • Δεσμευόμαστε και εξυπηρετούμε τον πελάτη μας εντός 24 ωρών από την αναγγελία του συμβάντος.
  • Διαθέτουμε το μεγαλύτερο δίκτυο σταθμών εξυπηρέτησης και συνεργαζόμαστε με τις περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες, αναλαμβάνοντας τη γραφειοκρατική διαδικασία για λογαριασμό των πελατών μας.

 

iw? Είναι συχνές οι ζημιές θραύσης κρυστάλλων στους καταναλωτές;

 

Κ.Δ.: Η συχνότητα των ζημιών θραύσης στη χώρα μας εξαρτάται από τρεις κυρίως παράγοντες: α) την κυκλοφορία των οχημάτων, β) την κατάσταση των οδοστρωμάτων και γ) την εγκληματικότητα. Όσο περισσότερο κινούνται τα οχήματα στον δρόμο τόσο αυξάνεται η πιθανότητα το εμπρόσθιο κρύσταλλο να υποστεί θραύση. Σημαντικό ρόλο παίζει επίσης η γενική κατάσταση των οδοστρωμάτων, καθώς ένα οδόστρωμα που δεν είναι σε καλή κατάσταση (λακκούβες, χαλίκια, πέτρες) επηρεάζει σημαντικά τη συχνότητα της θραύσης. Τέλος, η αύξηση ή η μείωση της εγκληματικότητας επηρεάζει ώς έναν βαθμό τη συχνότητα των ζημιών θραύσης των πλαϊνών κρυστάλλων του οχήματος.

 

iw? Μπορούν οι πελάτες σας να εξυπηρετηθούν άμεσα σε όλη την Ελλάδα;

 

Κ.Δ.: Η Glassdrive® είναι μια διεθνής αναπτυσσόμενη εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου. Δραστηριοποιείται σήμερα σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες: την Εσθονία, τη Φιλανδία, την Ελλάδα, την Ιταλία, τη Λιθουανία, τη Νορβηγία, την Πορτογαλία και την Ισπανία. Διαθέτει ένα δίκτυο 500 ιδιόκτητων και franchise σταθμών. Ανήκει στην Saint-Gobain Autover και βασική φιλοσοφία της είναι να επαναφέρει κάθε όχημα στην αρχική του κατάσταση χρησιμοποιώντας μόνο γνήσια ανταλλακτικά. Στην Ελλάδα, η Glassdrive® ξεκίνησε το 2008. Στα πέντε αυτά χρόνια, η εταιρεία μας, με την υποστήριξη των ασφαλιστικών εταιρειών, των συνεργατών της αλλά και των καταναλωτών, κατάφερε να εξελιχθεί στο μεγαλύτερο δίκτυο επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου στην Ελλάδα, παρέχοντας υψηλών προδιαγραφών προϊόντα και υπηρεσίες. Στα πέντε αυτά χρόνια της πορείας μας, το δίκτυό μας υπερδιπλασιάστηκε και αριθμεί πλέον πάνω από 130 σταθμούς εξυπηρέτησης –45 επίσημους σταθμούς και περισσότερα από 90 συνεργαζόμενα συνεργεία– σε όλη την Ελλάδα. Επιπλέον, το δίκτυό μας διαθέτει τις υπηρεσίες κινητής μονάδας εξυπηρέτησης πελατών στον χώρο που επιθυμούν, παρέχοντάς τους ευκολία και οικονομία. Επομένως, οι πελάτες μας μπορούν με ένα απλό τηλεφώνημα στο τηλεφωνικό μας κέντρο (210 55 93 976), που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, να εξυπηρετηθούν άμεσα και γρήγορα σε οποιονδήποτε σταθμό του δικτύου μας τους εξυπηρετεί, απολαμβάνοντας τις μοναδικές υπηρεσίες μας.

 

iw? Υπάρχουν σχέδια για τη διεύρυνση των εργασιών σας; Ποια είναι αυτά;

 

Κ.Δ.: Το μυστικό της επιτυχίας της Glassdrive® είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την επιχειρηματική της φιλοσοφία. Γνωρίζουμε καλά ότι προτεραιότητα έχουν οι άνθρωποι: οι άνθρωποι που εργάζονται στην Glassdrive® και οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας. Ως πάροχος υπηρεσιών θραύσης, θέλουμε να επιλύουμε τα προβλήματα των κρυστάλλων του αυτοκινήτου του πελάτη μας, επαναφέροντας το όχημά του στην αρχική του κατάσταση και κάνοντάς το και πάλι ασφαλές. Κι αυτό μπορούμε να το εγγυηθούμε, καθώς η Glassdrive® χρησιμοποιεί γνήσια ανταλλακτικά και τα κατάλληλα εργαλεία. Αλλά η εργασία δεν μπορεί να διεξαχθεί μόνο με ποιοτικά εργαλεία: οι άνθρωποι είναι εκείνοι που κάνουν τη διαφορά στην Glassdrive®. Οι τεχνικοί μας είναι γεμάτοι ενθουσιασμό και οι δεξιότητές τους είναι άριστες, καθώς ενημερώνονται και εκπαιδεύονται διαρκώς από το παγκόσμιο δίκτυο της Glassdrive®. Σε όλες τις δραστηριότητές μας εστιάζουμε πάντοτε στην ασφάλεια, την αξιοπιστία, την ικανοποίηση του πελάτη, την εξυπηρέτηση και την άριστη ποιότητα. Η στρατηγική μας για τα επόμενα χρόνια είναι να συνεχίσουμε να παρέχουμε, χωρίς καμία έκπτωση στην ποιότητα, προϊόντα και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στους συνεργάτες και στους πελάτες μας.

 

iw? Ποιες λύσεις παρέχετε σαν εταιρεία;

 

Κ.Δ.: Πέρα από την επισκευή παρμπρίζ και την αντικατάσταση κρυστάλλων, η Glassdrive® προσφέρει τις εξής υπηρεσίες στους πελάτες της:

 

  • Εφαρμογή Aquacontrol: Μια υδροαπωθητική επίστρωση που βελτιώνει την άνεση και την ορατότητα του οδηγού σε όλες τις καιρικές συνθήκες.
  • Τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών: Μια μεμβράνη που απορροφά τη θερμότητα, με στόχο να διατηρεί δροσερό το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Προσφέρει προστασία UV, εξοικονομεί ενέργεια και προστατεύει την ιδιωτικότητα.
  • Επισκευή φαναριών: Επισκευή βαθιών εκδορών, λείανση φθαρμένων επιφανειών και στίλβωση των θολών φαναριών, για να ανακτήσουν την καθαρή και διαυγή εμφάνισή τους.
  • Αντικατάσταση υαλοκαθαριστήρων.
  • Αντικατάσταση και επισκευή μηχανισμών πλαϊνών κρυστάλλων θυρών.
  • Αντικατάσταση πλαϊνών καθρεπτών.

 

Βασική μας προτεραιότητα είναι να προσπαθούμε πάντοτε να βελτιώνουμε το εύρος και το επίπεδο των υπηρεσιών μας προς τους πελάτες μας, ανταποκρινόμενοι δημιουργικά στις νέες συνθήκες της αγοράς.

 

iw? Με ποιες εταιρείες συνεργάζεστε στην ασφαλιστική αγορά;

 

Κ.Δ.: Η Glassdrive® συνεργάζεται με τις περισσότερες και μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες. Οι συνεργασίες μας διέπονται από πλήρη διαφάνεια, η οποία επιτυγχάνεται μέσω της κεντρικής διαχείρισης και τιμολόγησης των ζημιών, σύμφωνα με τις απαιτήσεις κάθε ασφαλιστικής εταιρείας και της εποπτικής αρχής. Όσον αφορά τις συνεργασίες μας, ενδεικτικά αναφέρω με τυχαία σειρά την Interamerican, την Groupama-Φοίνιξ, την Ευρωπαϊκή Ένωση-Μinetta, την Εθνική, την Ευρωπαϊκή Πίστη, την Interlife, την AIG, την Allianz, την Interasco, την Αιγαίον, την Ergo, την Υδρόγειο, την Αγροτική, την Generali, την AXA, την International Life, την Ατλαντική Ένωση, τη Δύναμις, τη Συνεταιριστική, την NP Νέος Ποσειδών, τη Nequs, τη Eurostatus, τη City, κ.ά.

 

 

 

Ο Κωνσταντίνος Δημητρουλάκης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1965. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων και Marketing στο Deree College και είναι κάτοχος πτυχίου Αγγλικής Φιλολογίας από το Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Έχει εικοσαετή εμπειρία στον χώρο των πωλήσεων και του marketing και έχει διατελέσει διευθυντικό στέλεχος σε μεγάλες πολυεθνικές και ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς του αυτοκινήτου και των κατασκευών.

Τον Φεβρουάριο του 2010 ανέλαβε τη θέση του market development manager στην Saint-Gobain Autover Hellas και από τον Σεπτέμβριο του 2011 κατέχει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*