Βεβαίωση επαγγελματικής επάρκειας

Φέτος θα τρέξει ο πρώτος κύκλος για τις επανα-πιστοποιήσεις των ασφαλιστικών και αντασφαλιστικών συμβούλων, με την Τράπεζα της Ελλάδος να μετρά ήδη αντίστροφα για την οργάνωση των σεμιναρίων που θα «τρέξουν» εντός του έτους.

Πλέον, οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι όλων των κατηγοριών -μεσίτες, πράκτορες, απλοί ασφαλιστές και αντασφαλιστές- θα πιστοποιούν τις γνώσεις και τις ικανότητές τους ανά πενταετία από την πρώτη πιστοποίησή τους, προκειμένου να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το ασφαλιζόμενο κοινό.
Η Τράπεζα της Ελλάδος έχει ήδη προετοιμαστεί προκειμένου να εποπτεύσει την όλη διαδικασία και να διασφαλίσει ότι οι επανα-πιστοποιήσεις, ανεξάρτητα από τους φορείς που θα την υποστηρίξουν, θα είναι άρτια οργανωμένες και θα τηρούν απόλυτα το γράμμα του νόμου.

Σε ότι αφορά τις ασφαλιστικές εταιρείες, πληροφορίες αναφέρουν ότι βρίσκονται ήδη σε διαβούλευση με την Τράπεζα της Ελλάδος, προκειμένου να καταλήξουν στον όρο τον οποίο θα χρησιμοποιήσει η αγορά για την όλη διαδικασία. Να αποφασιστεί δηλαδή το κατά πόσο θα πρόκειται για επανα-πιστοποιήσεις ή για μετεκπαιδεύσεις ασφαλιστικών διαμεσολαβητών ώστε να μην δημιουργηθούν λανθασμένες εντυπώσεις στο ευρύ κοινό.

Όσο για το περιεχόμενο των σχετικών σεμιναρίων, θα αφορά:

– Στα προϊόντα τα οποία ο εκπαιδευόμενος προωθεί στην αγορά, στα αμιγώς ιδιωτικοασφαλιστικής φύσεως χαρακτηριστικά τους και στις φορολογικές, κοινωνικοασφαλιστικές, επενδυτικές και άλλες προεκτάσεις τους για τον ασφαλιζόμενο-καταναλωτή

– Στα θεσμικά θέματα της ασφαλιστικής αγοράς, στις επελθούσες ή επικείμενες αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο του τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης και της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, στις υποχρεώσεις ενημέρωσης του ασφαλιζόμενου-καταναλωτή, στην εξυπηρέτηση του πελάτη σε περίπτωση επέλευσης του ασφαλιστικού κινδύνου, σε ζητήματα κανονιστικής συμμόρφωσης, στη διαφάνεια, στη σύγκρουση συμφερόντων, στις γνώσεις για την προστασία του πελάτη και όλων των μερών μιας συναλλαγής από απάτη κ.α.

– Στην ανάπτυξη ατομικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων για την αποτελεσματική επικοινωνία, προ- και ενδο-συμβατικά με τον πελάτη, στην αναγνώριση του προφίλ του πελάτη και την αξιολόγηση των καταναλωτικών του αναγκών, στις μεθόδους και τις τεχνικές πωλήσεων, στην οργάνωση και διοίκηση των επιχειρήσεων και σε γενικές και ειδικές γνώσεις επί χρηματοοικονομικών θεμάτων.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*