Ο Διευθύνων Σύμβουλος, κ. G. Zorgno

G. ZORGNO: Το σχέδιο ανάπτυξης της AIG

[starbox]

Με ξεκάθαρο στόχο για νέα παραγωγή 32,2 εκατ. ευρώ το 2015, προοπτική πενταετίας τα 190 εκατ. ευρώ συνολική παραγωγή, και βεβαιότητα για την ενίσχυση της παρουσίας της στην ελληνική αγορά, η AIG κινείται διεκδικώντας νέα μερίδια αγοράς.

Το περίγραμμα των μελλοντικών της κινήσεων και την αξιολόγηση της ανοδικής της πορείας από το 2008 έως σήμερα σε αντίθεση με την καθοδική κίνηση της ελληνικής αγορά παρουσίασε  στην συνάντηση που είχε με τους συνεργάτες της εταιρείας στο ξενοδοχείο Hilton.

Όπως ανέφερε, η εταιρεία θα προχωρήσει σε πολυμέτωπο άνοιγμα στην αγορά το οποίο περιλαμβάνει: νέα προϊόντα, κίνητρα στους συνεργάτες και επικοινωνία των ασφαλιστικών της προτάσεων προς τους καταναλωτές. Μάλιστα, όπως, διευκρίνισε στο IW η εταιρεία θα έλθει ακόμα πιο κοντά στους καταναλωτές, θα επιχειρήσει τη μέγιστη δυνατή επικοινωνία και ενημέρωσή τους με στόχο να μπορέσει να εξυπηρετήσει, να καταγράψει τις ανάγκες τους και να προχωρήσει σε παροχές ασφαλιστικών λύσεων. Επίσης, ο κ. Zorgno τόνισε πώς η AIG θα εφαρμόσει ένα ακόμη πιο αυστηρό σύστημα παραμετροποίησης-αξιολόγησης των δεδομένων που έχει στην διάθεσή της ώστε με βάση τα αποτελέσματα να διαμορφώνει λύσεις που θα είναι υπέρ των πελατών της και των συνεργατών της.

Αντώνης Παπαδόπουλος, Head of Sales της Νότιας Ζώνης της περιοχής ΕΜΕΑ της AIG

Αντώνης Παπαδόπουλος, Head of Sales της Νότιας Ζώνης της περιοχής ΕΜΕΑ της AIG

Ήδη να σημειωθεί ότι η AIG από την περασμένη χρονιά στήριξε έμπρακτα τους διαμεσολαβητές συνεργάτες της σε επίπεδο προμηθειών και παροχών που βοηθούν την δουλειά τους. Στα σχέδια της πολυεθνικής εταιρείας είναι η ισχυρή “τοποθέτηση” στην ελληνική αγορά, η οποία περιλαμβάνει και αλλαγές που αφορούν: εξειδίκευση εργασιών, συγκεκριμενοποίηση λειτουργιών και εφαρμογή σειράς άλλων διεθνών πρακτικών μες στόχο την αύξηση της αποτελεσματικότητας των εργασιών. Όλα αυτά τα στοιχεία αποσκοπούν στην οργάνωση των διαδικασιών, την ταχύτερη επίτευξη λύσεων, και την εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος. Στην εκδήλωση για τους συνεργάτες μίλησαν και αναφέρθηκαν αναλυτικότερα στα προαναφερθέντα και τα στελέχη της κ. Αντώνης Παπαδόπουλος, και Κώστας Καραχάλιος.

Κώστας Καραχάλιος, Claims & Operations Manager

Κώστας Καραχάλιος, Claims & Operations Manager

Ο κ. Αντώνης Παπαδόπουλος, Head of Sales της Νότιας Ζώνης της περιοχής ΕΜΕΑ της AIG, ανέλυσε την εμπορική στρατηγική της εταιρίας για το επόμενο έτος, βασισμένη σε τρεις άξονες: τα προϊόντα, την εξωστρέφεια και τα κίνητρα για τους συνεργάτες. Συγκεκριμένα, μίλησε για τις σημαντικές αλλαγές και βελτιώσεις όλων των προϊόντων, την επικοινωνιακή στρατηγική και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους Συνεργάτες της και ολοκλήρωσε την ομιλία του παρουσιάζοντας το νέο πλάνο κινήτρων που θα τεθεί σε εφαρμογή από το 2015.

Ο κ. Κώστας Καραχάλιος, Claims & Operations Manager, παρουσίασε τις αλλαγές που συντελούνται στο τμήμα αποζημιώσεων της AIG. Όπως, σημείωσε η νέα δομή που τίθεται σε εφαρμογή σε παγκόσμιο επίπεδο έχει ως στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνεργατών και των ασφαλισμένων, μέσα από την απλοποίηση των διαδικασιών και τη βέλτιστη χρήση των πόρων της εταιρίας, έτσι ώστε κάθε απαίτηση να εξυπηρετείται από τον κατάλληλο και άρτια εκπαιδευμένο διακανονιστή.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*