GENERALI: Ακόμα ένα βήμα αναβάθμισης των παροχών της

Μήνυμα εταιρικής ανάπτυξης με έμφαση στην περαιτέρω ενίσχυση της διαμεσολάβησης στέλνει η GENERALI στην αγορά προαναγγέλλοντας νέα συστήματα υποβοήθησης του έργου των συνεργατών της προκειμένου να αποδοθεί όφελος στους ασφαλισμένους της. Επίσης από τον Μάρτιο μόλις οι πελάτες πληρώνουν τα χρήματα για τα ασφάλιστρα τότε αυτόματα θα πιστώνεται η προμήθεια στον λογαριασμό του συνεργάτη. Με αιχμή την τεχνολογία η εταιρεία για το 2015 βάζει ως πρώτιστο στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών της με την πρόθεση να ξεπεράσει όχι μόνο τον ανταγωνισμό αλλά και την υφιστάμενη ποιότητα που έχει και θεωρείται ένα από τα μεγάλα της πλεονεκτήματα.

Καινοτομία, ψηφιακή τεχνολογία, και σέρβις αποτελούν πυλώνες επί των οποίων η εταιρεία θα αναπτυχθεί. Θεωρείται δεδομένο, κατά τους αρμοδίους, ότι η εταιρεία θα συνεχίσει την ανοδικά παραγωγική της πορεία η οποία δεν ανακόπηκε ούτε την περίοδο των τελευταίων ετών. Τα στοιχεία αυτά αποτελούν τον πυρήνα των ανακοινώσεων της εταιρείας κατά την διάρκεια της σημερινής εκδήλωσης –κοπής πίτας για το 2015- και σαφώς περιέχουν και ενθουσιασμό και βεβαιότητα για το μέλλον. Τα 129 χρόνια παρουσίας της εταιρείας στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με τον κ. Πάνο Δημητρίου είναι το μεγαλύτερο εχέγγυο για το μέλλον.

Μέσα από νέα συστήματα, καινοτόμα προϊόντα αλλά και σεβασμό στις παραδοσιακές αρχές της διαφάνειας και της συνέπειας απέναντι στον πελάτη η Generali θα συνεχίσει να αποδίδει υπεραξία στην ασφαλιστική αγορά και στο έργο της διαμεσολάβησης. Συμπερασματικά η εταιρεία θα εστιάζει στην παροχή υπηρεσιών –εξυπηρέτησης των πελατών- φιλοδοξώντας να απομακρυνθεί κατά πολύ έναντι του ανταγωνισμού στον τομέα αυτό.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*