Μινέττα – Κ. Χαχλαδάκης: Εάν οι καταναλωτές γνώριζαν θα ήταν υπέρ των ισοβίων προγραμμάτων

[starbox]

Στη φιλοσοφία των ισοβίων προγραμμάτων στηρίζει τη στρατηγική της στον κλάδο υγείας η Ασφαλιστική εταιρεία Μινέττα, διαφοροποιώντας τη στάση της από πολλές εταιρείες της αγοράς. Σύμφωνα με τον κ. Κ. Χαχλαδάκη, Διευθυντή Πωλήσεων Ζωής της εταιρείας αν οι καταναλωτές είχαν ολοκληρωμένη εικόνα για τις διαφορές που υπάρχουν μεταξύ των πολυετών και μονοετών προϊόντων, θα προσανατολιζόταν στα ισόβια προγράμματα.

Ο κ. Χαχλαδάκης αναφέρει επίσης ότι:
– Η Μινέττα σχεδιάζει προγράμματα με ισόβια διάρκεια και ουσιαστικές παροχές προς τον ασφαλισμένο
– Οι εξελίξεις στον κλάδο δείχνουν ότι θα έχει σταθερά ανοδική πορεία
– Η προστασία του καταναλωτή πρέπει να αποτελέσει συνδυασμό παραγόντων και δεν μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω δεικτών αναφοράς

– Πως κινήθηκε ο κλάδος τον τελευταίο χρόνο και πως πιστεύετε ότι θα εξελιχθεί στο μέλλον; Θα αυξηθούν τα μεγέθη του;

Κ. Χαχλαδάκης: Ο κλάδος υγείας κινήθηκε σταθερά ανοδικά κατά τον τελευταίο χρόνο. Πιστεύουμε ότι ο κλάδος Υγείας θα έχει μια σταθερά ανοδική πορεία πού δημιουργεί η αναδιάρθρωση του δημόσιου συστήματος Υγείας η επιθυμία του μέσου καταναλωτή να απολαμβάνει αυτός και η οικογένεια του υπηρεσίες Υγείας στο επίπεδο πού επιθυμεί και στην γενικότερη αναμενόμενη μεγέθυνση της οικονομίας.

– Ποιες είναι οι τάσεις που διαμορφώνονται στις ασφαλίσεις υγείας; Οι καταναλωτές ζητούν μονοετή ή ισόβια προγράμματα; Σε ποια συμβόλαια εστιάζει η εταιρεία σας και γιατί;
Κ. Χαχλαδάκης: Οι τάσεις πού διαμορφώνουν οι εταιρείες παροχής προϊόντων υγείας είναι να παρέχουν πλέον μονοετή προγράμματα. Ο καταναλωτής δεν γνωρίζει την ουσιαστική διαφορά μεταξύ των μονοετών και ισοβίων προγραμμάτων Υγείας και η ενημέρωση τους είναι ελλιπής. Ο καταναλωτής πού έχει γνώση της διαφοράς αυτών των δύο τύπων προγραμμάτων Υγείας και του δίδεται η δυνατότητα επιλογής θα ήταν υπέρ των ισοβίων προγραμμάτων.
Η Εταιρεία μας παρέχει μόνο προγράμματα ισόβιας διάρκειας και προτίθεται να συνεχίσει να δημιουργεί ισόβια προγράμματα δίνοντας αυτή την επιλογή στον Έλληνα καταναλωτή. Η παροχή ισοβίων προγραμμάτων στην Υγεία πιστεύουμε ότι είναι η πιο ειλικρινής πρόταση για τον καταναλωτή, και σαν ειλικρινής βρίσκεται μέσα στην Βασική φιλοσοφία της Εταιρείας μας. Είναι γνωστό ότι η εταιρεία μας Ιστορικά αναπτύχθηκε κτίζοντας ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης και ειλικρίνειας με τους πελάτες της.

– Πως διαφοροποιείστε από τον ανταγωνισμό;
Κ. Χαχλαδάκης: Η εταιρεία μας διαφοροποιείται, παρέχοντας ισόβια προγράμματα Υγείας, τα οποία προσφέρουν ουσιαστικές παροχές στον τον πελάτη, αμεσότητα στην εξυπηρέτηση και όλα αυτά διατηρώντας και ενισχύοντας συνεχώς το ανθρώπινο πρόσωπο της.

– Συμφωνείτε με την πρόθεση της πολιτείας να θεσπίσει δείκτες αναφοράς για τα προγράμματα υγείας;
Κ. Χαχλαδάκης: Σαν αρχή μας βρίσκει σύμφωνους κάθε προσπάθεια προστασίας του καταναλωτή που θα έχει σαν αποτέλεσμα την οικοδόμηση της αξιοπιστίας του θεσμού και την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης του Έλληνα καταναλωτή.
Αθέμιτες πρακτικές που σχετίζονται με το ύψος των ασφαλίστρων και την μετέπειτα βίαιη αναπροσαρμογή μας βρίσκει κάθετα αντίθετους, πιστεύουμε ότι πάνω απ όλα πλήττει την αξιοπιστία του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλειας και τις σχέσεις εμπιστοσύνης πού αναπτύσσουμε με τον καταναλωτή.
Η προστασία του καταναλωτή όμως δεν μπορεί να επιτευχθεί απλά και μόνο με την εφαρμογή κάποιων δεικτών όπως επιχειρείται.
Είναι γνωστό ότι η διαμόρφωση του ασφαλίστρου υγείας εξαρτάται από πληθώρα παραγόντων, όπως η γήρανση του πληθυσμού, οι νέες παθήσεις , οι νέες τεχνολογίες , οι νέες θεραπείες η προκλητή ζήτηση, η υπερκατανάλωση καθώς και από τις Πρακτικές που εφαρμόζονται από τους παρόχους της Ιδιωτικής Υγείας λόγω μη ύπαρξης και Εφαρμογής Ιατρικών Πρωτοκόλλων στην διαχείριση του ασθενούς με πληθώρα εξετάσεων , πολλαπλών εγχειρήσεων και υπερτιμολογήσεις. Εμείς πιστεύουμε ότι για την προστασία του καταναλωτή, και την ενίσχυση παράλληλα της αξιοπιστίας του θεσμού μπορεί να βρεθεί μια εφικτή λύση και πάντα μέσα από έναν ειλικρινή διάλογο πολιτείας και αγοράς.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*