Ηλεκτρονικοί φάκελοι στον ΟΑΕΕ

Ξεκίνησε από την 1η Ιουνίου 2014 η “καταγραφή ασφαλιστικού βίου – ψηφιοποίηση ασφαλιστικού φακέλου”στον ΟΑΕΕ, που έχει ως στόχο μαζί με τις άλλες δράσεις (“Ψηφιοποίηση ονομαστικών καταστάσεων καταβαλλόντων” και το Μητρώο Εισφορών) να οδηγήσει στη δημιουργία ηλεκτρονικών φακέλων για όλους τους ασφαλισμένους.

Η δημιουργία και πρόσβαση στον ηλεκτρονικό φάκελο έχει ως αποτέλεσμα την ελάφρυνση των Υπηρεσιών, την ταχύτητα στην εξυπηρέτηση, την αξιοποίηση του δικτύου καταστημάτων του Οργανισμού, ανεξάρτητα από χωροταξικά όρια αρμοδιότητος, την άμεση παρακολούθηση των οικονομικών υποχρεώσεων των ασφαλισμένων, την επίσπευση των διαδικασιών έκδοσης διοικητικών πράξεων και, τέλος, την συντόμευση και απλοποίηση της διαδικασίας χορήγησης των συνταξιοδοτικών παροχών.

Με την πάροδο του χρόνου, σταδιακά θα αντικατασταθεί στην καθημερινή πρακτική η χρησιμότητα του φυσικού φακέλου, ο οποίος θα χρησιμοποιείται πλέον για την αρχειοθέτηση των έντυπων στοιχείων-παραστατικών.

Ο νέος τρόπος λειτουργίας θα επιτρέψει την επανεξέταση παλαιών διαδικασιών και την κατάργηση ή τροποποίησή τους.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*