H MAPFRE ASSISTANCE αλλάζει τα δεδομένα στην αγορά βοήθειας

Τη χρήση Τablets στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων που εμπλέκονται σε ατύχημα με το όχημά τους εισάγει για πρώτη φορά στην Ελλάδα η MAPFRE. Πρόκειται για μια καινοτόμο εφαρμογή που αλλάζει τα δεδομένα στις υπηρεσίες Φροντίδας Ατυχήματος αναβαθμίζοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης τόσο της ασφαλιστικής εταιρείας όσο και του ασφαλισμένου. Με τη χρήση TABLET PC η δήλωση ατυχήματος και η λήψη των σχετικών φωτογραφιών γίνονται ηλεκτρονικά από τον συνεργάτη της MAPFRE ASSISTANCE που εξυπηρετεί το περιστατικό και αποστέλλονται την ίδια στιγμή από τον τόπο του περιστατικού στην ασφαλιστική εταιρεία μέσω 3G δικτύου κινητής τηλεφωνίας.

Καθώς όλα τα δεδομένα για τις συνθήκες του ατυχήματος γνωστοποιούνται σε αυτήν σε πραγματικό χρόνο, η ασφαλιστική εταιρεία αποκτά άμεση πρόσβαση στον φάκελο του περιστατικού. Χάρη στην ψηφιακή διαχείριση των δεδομένων περιορίζεται σημαντικά το περιθώριο απάτης και μειώνεται δραστικά το διοικητικό κόστος και ο χρόνος διαχείρισης του περιστατικού. Παράλληλα, ο ασφαλισμένος γνωστοποιεί άμεσα και εύκολα τη ζημιά στην ασφαλιστική εταιρεία ενώ – λόγω της εντυπωσιακής μείωσης του χρόνου διαχείρισης  αποζημιώνεται ταχύτερα.

Η υπηρεσία παρέχεται αποκλειστικά στις ασφαλιστικές εταιρείες που συνεργάζονται με την MAPFRE ASSISTANCE. Σε πρώτη φάση προσφέρεται στο Νομό Αττικής όπου η Εταιρεία διαθέτει ιδιόκτητο στόλο ενώ σύντομα θα επεκταθεί και στους υπόλοιπους νομούς της χώρας.

Η αξιοποίηση των TABLET PC έρχεται να συμπληρώσει το πρόγραμμα αυτοματοποιημένης διαχείρισης των υπηρεσιών βοήθειας FUTURA που προσφέρει επίσης κατ’ αποκλειστικότητα στους πελάτες της η MAPFRE. Χρησιμοποιώντας τεχνολογίες GPS, ψηφιακής μετάδοσης δεδομένων και online συμπλήρωσης εγγράφων, το πρόγραμμα FUTURA ελαχιστοποιεί τη διάρκεια εξυπηρέτησης των περιστατικών βοηθείας και κάνει πιο φιλική τη διαδικασία τόσο για την ασφαλιστική εταιρεία όσο και για τον ασφαλισμένο.

Η εισαγωγή της εφαρμογής TABLET PC στην ελληνική αγορά συμπίπτει με το άνοιγμα μιας νέας σελίδας στην πολυετή δραστηριοποίηση της MAPFRE Ελλάδας που, ακολουθώντας την στρατηγική επιλογή της μητρικής εταιρείας παγκοσμίως,  λειτουργεί πλέον ως μια εταιρεία με δύο διακριτά brands: το brand MAPFRE ASSISTANCE αναδεικνύει την εξειδίκευση του παγκόσμιου ομίλου της MAPFRE στις υπηρεσίες βοήθειας ενώ το brand MAPFRE WARRANTY καλύπτει όλο το φάσμα των διαφορετικών προϊόντων στην ανερχόμενη αγορά της εγγύησης.

«Η νέα δομή της ελληνικής MAPFRE σηματοδοτεί την ολοκλήρωση ενός επιτυχημένου κύκλου που ξεκίνησε το 1994 και χαρακτηρίστηκε από τη δραστηριότητα της θυγατρικής μας EUROSOS ASSISSTANCE στην Οδική Βοήθεια και τη Φροντίδα Ατυχήματος» δήλωσε σχετικά ο Γενικός Διευθυντής της MAPFRE Ελλάδας κ. Γ. Αθανασίου. «Θέλουμε με αιχμή τις υπηρεσίες Βοήθειας και Εγγύησης να κεφαλαιοποιήσουμε την αξιοπιστία και τις σχέσεις εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει όλα αυτά τα χρόνια. Παραμένουμε προσηλωμένοι στη συνεχή βελτίωση υπηρεσιών που ικανοποιούν εξειδικευμένες ανάγκες των πελατών μας. Και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε εφαρμογές που δίνουν προστιθέμενη αξία στις συνεργασίες μας, όπως αποδεικνύεται και στην περίπτωση των TABLET PC», συμπλήρωσε ο κ. Γιάννης Αθανασίου, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*